نجار:

انتخابات شوراها باید امسال برگزار شود

وزیر کشور گفت: طبق قانون انتخابات شوراها باید در سال جاری با شور و نشاط برگزار شود البته اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، تابع آن نیز هستیم.
کد خبر: ۳۳۴۳۷۷

به گزارش مهر از شهرکرد، مصطفی محمدنجار صبح امروز چهارشنبه در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای فرهنگ عمومی و توجه به مسائل فرهنگی از مهمترین مسائلی است که این وزارتخانه در دستورکار خود قرار داده و مدت ‌زمانی است که براساس آن برنامه‌های متعددی را تدوین کرده است.

وی به مهمترین برنامه‌های وزارت کشور در راستای تدوین طرح عفاف و حجاب در کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری ستاد توجه به فرهنگ عمومی در ادارات، توجه به پوشش اسلامی و ترویج پوشش اسلامی، اجرای برنامه ‌های فرهنگی در حوزه‌ های مختلف، برخورد با هنجارشکنان بر اساس ضوابط قانونی که نیروی انتظامی به عنوان ضابط آن بوده از مهمترین اقدامات وزارت کشور است.

نجار خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه ‌های مختلف به ویژه در حوزه ادارات هم در بحث فرهنگی و هم در بحث نظارتی پررنگتر است.

وزیر کشور بیان کرد: حوزه ‌های فرهنگی همواره از دغدغه‌های اصلی مسئولان، علما و به ویژه مقام معظم رهبری بوده است که ایشان به دولت تاکید دارند که در مباحث فرهنگی فعالیتهای خود را گسترده‌تر کند.

وی ادامه داد: در اصل این موضوع که یک دولت اصولگرا با رویکرد فرهنگی انتخاب شده نباید تردید داشت و مدیرانی در دولت به کار گرفته شده‌اند که از نظر تدین و تعهد بهتر از دوره‌های گذشته فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت حمایتهای خود را از بخش فرهنگ چند برابر کرده است و بخشهای مختلفی برای پیگیری مباحث فرهنگی وارد عرصه شده‌اند.

نجار بر ضرورت برگزاری انتخابات شوراها در سال جاری تأکید کرد و گفت: البته ما همچنان تابع قانون هستیم و برهمین اساس طبق قانون انتخابات شوراها باید در سال جاری با شور و نشاط برگزار شود البته اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، تابع آن نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مصوبات بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این استان داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها