آیت الله آملی لاریجانی :

تحریمها موجب شکوفایی استعداد ایرانیان شده است

رئیس قوه قضائیه گفت: گرچه هر تحریمی مشکلات خاص خود را دارد ولی تجربه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که این قبیل تحریمها که عمدتا ماهیتی سیاسی دارند همواره نتیجه معکوسی داشته و موجب شکوفایی استعدادهای ملت ایران شده است.
کد خبر: ۳۳۳۸۴۰

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز "یکشنبه" در جلسه مسئولان عالی قضائی با اشاره به قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای امنیت سازمان ملل که با فشار جریان صهیونیستی و آمریکایی تصویب شد، اظهار داشت: صدور این قطعنامه پس از بیانیه تهران دروغ بودن ادعای صلح‌طلبی آنان را برملا کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه کشورهایی با داشتن چند صد کلاهک هسته‌ای و روند غیر صلح‌آمیز اتمی و در حالی که عضو معاهده ان‌پی‌تی هم نیستند آزادانه به فعالیت فراقانونی خود ادامه می دهند، گفت: متأسفانه شورای امنیت در اقدامی غیرعادلانه، جمهوری اسلامی ایران را که تا کنون به تمامی قوانین و تعهدات بین‌المللی در زمینه هسته‌ای متعهد بوده است مورد محکومیت قرار می دهد.

 آملی لاریجانی با اشاره به سخنان اندیشمندانه مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: ایشان یک بار دیگر به نحو شایسته‌ای، روش، منش و اعتقادات امام راحل را تبیین کردند که از آن می‌توان به عنوان شاخصی‌ برای حرکت انقلاب نام برد.

رئیس قوه‌قضائیه با یادآوری حضور شکوهمند مردم فهیم کشورمان در انتخابات پر شور و حماسه‌ای ریاست جمهوری در سال گذشته اظهار داشت: گذشت زمان و مقاومت و پایداری امت اهل بصیرت اثبات کرد افکار ارتجاعی و ظالمانه افراد فاقد بصیرت که همواره مورد حمایت استکبار جهانی بوده، نتوانسته است خللی در عزم راسخ مردم فهیم در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی  ایران ایجاد کند.

آملی لاریجانی برگزاری بزرگداشت هفته قوه قضائیه را فرصت مغتنمی برای بررسی عملکرد دستگاه قضائی دانست و افزود: همه مسئولان عالی قضائی لازم است با رعایت جمیع جهات به تشریح اقدامات حوزه مسئولیت خود پرداخته و به نحو شایسته ای فعالیتهای انجام شده در طول یکسال اخیر را اطلاع رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها