سایه‌ خبر

علی مطهری: آرزوی قطع پیوند میان خانواده شهید مطهری با رهبر انقلاب را به گور می‌برند

دکتر علی مطهری نسبت به برخی انتقادها و برخی برداشت‌ها از یادداشت قبلی‌اش درباره ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد. در این یادداشت مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی علاوه بر واکنش به انتقادها و اعتراض ها، توضیحاتی نیز درباره یادداشت پیشین خود داده است. وی می‌نویسد: نظر به این‌که برخی افراد از روی حسن نیت و برخی از روی شیطنت، قسمت پایانی یادداشت مورخ 15‌/‌3‌/‌89 اینجانب در پایگاه اطلاع رسانی تابناک را تعریض به مقام معظم رهبری تلقی نمودند در حالی که به هیچ وجه سخن من متوجه ایشان نبود.
کد خبر: ۳۳۳۲۰۹

علی مطهری در ادامه گفت: گروهی که درصدد مصادره انقلاب برای خود و حذف فرزندان راستین انقلاب اسلامی است و میانگین سنی آنها هم از 30 سال تجاوز نمی‌کند باید آرزوی قطع پیوند میان ما خانواده شهید آیت الله مطهری با رهبر انقلاب را به گور ببرد. رهبر عزیز انقلاب، ما را از دوران کودکی می‌شناسند.

محمدتقی رهبر: مطهری را خارج از دایره اصولگرایی نمی‌دانیم

محمدتقی رهبر، عضو هیات داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به مذاکره‌اش با علی مطهری و دعوت وی برای حضور در جلسه این هیات گفت: وی به دلیل مشغله کاری که داشت نتوانست در جلسه هیات داوری فراکسیون اصولگرایان حضور یابد اما وعده داد که امروز (سه‌شنبه) حضور پیدا خواهد کرد.رهبر در گفتگو با ایلنا افزود: در غیاب مطهری موضعگیری‌های وی مورد بررسی اعضای هیات داوری فراکسیون اصولگرایان قرار گرفت و تاکید شد که مطهری باید نسبت به منظورش از بیان این مسائل و بازتاب‌های آن در فضای سیاسی کشور توضیح دهد.وی در عین حال تاکید کرد، آقای مطهری را خارج از دامنه اصولگرایی نمی‌دانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها