برگزاری نخستین همایش تنوع زیستی پرندگان کلانشهر تهران

نخستین همایش تنوع زیستی پرندگان کلانشهر تهران به مناسبت سال جهانی تنوع زیستی از 18 تا 21 خرداد در محل موزه هفت چنار منطقه 10 برپا شده است.
کد خبر: ۳۳۳۰۷۰

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر نواییان مدیر موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار با اعلام این خبر گفت: با همکاری ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 اولین همایش تنوع زیستی پرندگان با حضور مسئولان محیط زیست مناطق 22 گانه، اساتید دانشگاهی و کارشناسان محیط زیست نواحی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به محورهای همایش تصریح کرد: مباحثی از قبیل پرنده‌نگری ،تاثیر شهرنشینی بر تنوع زیستی پرندگان، عکاسی از طبیعت و پرندگان، چگونگی جذب پرندگان به محیطهای شهری در این همایش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر موزه هفت چنار از برگزاری آموزش رایگان تاکسیدرمی خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ علاقمندان زیادی از اقصی نقاط کشور برای شرکت در همایش و فراگیری روش تاکسیدرمی که برای اولین بار در کشور اجرا و گواهینامه معتبر اداره کل تشکیلات تهران به آن اختصاص می‌یابد شرکت کرده‌اند.

دکتر نواییان افزود: در روز 18 خرداد مدعوین ضمن بازدید رایگان از موزه و نمایشگاه در مسابقه طراحی و نقاشی از پرندگان کلانشهر تهران شرکت کردند و به برگزیدگان تندیس زرین و سکه اهدا شد.

موزه حیات وحش و آثار طبیعی هفت چنار واقع در میدان بریانک پذیرای عموم مردم برای شرکت در همایش است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55738745 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها