سعیدلو:

اختلاف شمس با فدراسیون فوتبال قابل حل است

رئیس سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه در مورد اختلاف حسین شمس با فدراسیون فوتبال دخالتی نمی‌کند ، گفت: البته اختلافات پیش آمده به راحتی قابل حل است.
کد خبر: ۳۳۲۵۹۱

به گزارش مهر ، علی سعیدلو ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه معاونت پارلمانی مجلس و امور استان های سازمان تربیت بدنی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه موضع گیری سازمان تربیت بدنی در ارتباط با اختلافات موجود میان سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال با فدراسیون فوتبال چیست ، گفت: سازمان تربیت بدنی در خصوص اختلافات موضع گیری خاصی نداشته و دخالتی هم نمی کند.

«اما شما به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی بعد از مطرح شدن استعفای حسین شمس مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده بودید! در حال حاضر هم چنین نظری دارید؟» وی در پاسخ به این سوال ، گفت: دوست ندارم کسی به خاطر اختلاف نظر عرصه ورزش را رها کند اگر هم مخالف استعفای شمس بودم به همین دلیل بوده است البته در خصوص استعفای سرمربی تیم ملی فوتسال این فدراسیون فوتبال است که باید نظر دهد و من نمی توانم دخالتی داشته باشم. هر چند که تلاش می کنیم اختلافات را حل کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور ورزش تاکید کرد: اگر احساس کنم با کوچک ترین گوشزد ، اختلاف در فدراسیون فوتبال حل می شود این کار را انجام داده و با افراد مربوطه هم صحبت می کنم اما در مجموع در مورد فعالیت های فدراسیون فوتبال در این گونه موارد دخالت نمی کنم.

رئیس سازمان تربیت بدنی همچنین در مورد مذاکراتی که با امیر قلعه نویی داشته و شایعاتی که مبنی بر ارائه پیشنهاد از سوی وی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده است، گفت: فقط این موضوع را تایید می کنم که از امیر قلعه نویی و دیگر بزرگان استقلال مانند ناصر حجازی دعوت کرده ام تا در خصوص وضعیت باشگاه استقلال با آنها صحبت کنم.

سعیدلو تصریح کرد: وضعیت استقلال و حل مشکلات موجود برای ما مهم است به همین دلیل با تمام بزرگان این باشگاه صحبت می کنیم تا راه حلی برای حل مشکلات پیدا کنیم. من از آنها دعوت کردم تا در دفتر من حاضر شده و مذاکرات مفصلی در این زمینه داشته باشیم اما در مورد شایعات مطرح شده بعد از آن صحبتی ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها