به خاطر حمله صهونیستها به کاروان آزادی

سازمان‌کنفرانس اسلامی‌جلسه فوق‌العاده تشکیل می‌دهد

سازمان کنفرانس اسلامی درحال برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده در جده عربستان بوده تا در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به کاروان کمکهای امدادی برای غزه به بررسی راهکارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس بپردازد.
کد خبر: ۳۳۱۶۴۰

به گزارش مهر به نقل از روزنامه زمان، ترکیه خواستار تشکیل جلسات فوق‌العاده سازمانهای بین‌المللی شده و از آنها خواسته این اقدام صهیونیستها را محکوم کرده و اقدام قاطعانه‌ای علیه حمله رژیم صهیونیستی به کاروان امداد غزه اتخاذ کنند، اقدامی که اکثر کشورها آن را غیرانسانی توصیف کرده‌اند.

فاتح اوکه سخنگوی سازمان کنفرانس اسلامی اظهار داشت که وزرات خارجه کشورهای عضو سازمان کنرانس اسلامی قرار است در این جلسه که روز یکشنبه 16 خرداد ماه برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی افزود: این نشست صرفاً در سطح وزرای خارجه نیست چرا که ممکن است برخی از وزرا نتوانند در این جلسه فوق‌العاده شرکت کنند.

این درحالی است که وزیر خارجه ترکیه از تشکیل این جلسه فوق‌العاده در روز شنبه و نخست وزیر این کشور از تشکیل این جلسه در روز دوشنبه خبر داده است.

اکمل الدین احسان اغلو دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی روز دوشنبه اظهار داشت که عملیات صهیونیستها نقض قانون بین‌المللی بوده است. وی از سازمان ملل خواست این اقدام را از ابعاد مختلف بررسی کرده و از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی خواست به‌شدت این اقدامات غیرقانونی اسرائیل را محکوم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها