سرهنگ اسفندیاری خبر داد:

خستگی از عوامل بروز سوانح جاده‌ای

فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: خستگی رانندگان و فقدان برنامه ریزی برای استراحت، از عوامل اصلی بروز سوانح جاده ای است.
کد خبر: ۳۱۸۶۰۸

سرهنگ صمد اسفندیاری روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: برای جلوگیری از حوادث، رانندگان باید در حین مسافرت وقت کافی برای استراحت خود در نظر بگیرند تا از سوانح ناگوار رانندگی در امان باشند.

وی همچنین به رانندگان خودروها در پایان تعطیلات نوروزی توصیه کرد هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سبقت حادثه آفرین اجتناب کنند.

او همچنین وضعیت کنونی ترافیک راهها را در خراسان شمالی روان اعلام و بیان کرد: طی چند روز اخیر تصادفات فوتی در راههای ارتباطی استان رخ نداده و سوانح محدود به چند فقره تصادف جرحی بوده است.

وی گفت: اکنون با بسیج تمامی امکانات پلیس راه و استقرار دایم در محورهای ارتباطی استان، محدویت ترافیکی برای تردد خودروها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به پیش بینی ترافیک سنگین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در محور فاروج - بجنورد و بجنورد - بوستان ملی گلستان گفت: نظارت پلیس راه در امر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان با بهره گیری از 30 گروه سیار و استقرار 15 کانکس و پاسگاه تشدید خواهد شد.

خراسان شمالی بین قطب های زیارتی مشهدالرضا(ع) و سیاحتی شمال کشور قرار دارد لذا در ایام تعطیلات نوروزی از ترافیک سنگینی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها