گروه‌های مختلف شبکه بین‌المللی خبر ویژه برنامه‌های خود را به مناسبت نوروز 89 اعلام کردند. به گزارش روابط عمومی شبکه خبر این ویژه برنامه‌ها به شرح زیر است:
کد خبر: ۳۱۸۰۲۷

ویژه برنامه «نمایه» در 16 قسمت 10 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی اسماعیل ابراهیمیان، ویژِه برنامه «نگاه 88» در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مجید زین العابدین از جمله برنامه‌های نوروزی گروه سیاسی شبکه خبر است که به بررسی مسائل ایران و نظام بین‌الملل می‌پردازد.

«برنامه نگاه 88» نیز در قالب ترکیبی به تشریح حوادث جهان سیاست در سالی که گذشت می‌پردازد. بیان اهم خبرها، پرونده سال، جهان به روایت سیاستمداران، چهارگوشه جهان سیاست، چهره‌های سیاسی، کاریکاتورهای سال و تحلیل‌های کوتاه از جمله بخش‌های متنوع و جذاب برنامه نگاه 88 است و در این 13 برنامه، دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در سال 88، رویکرد کشورهای مستقل جهان به تحولات جهانی و رویکرد کشورهای غربی و آمریکا به تحولات جهانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

گروه اجتماعی شبکه خبر در ایام نوروز 89 برنامه زنده «صبح با خبر» خود را به ویژه برنامه‌های نوروز 89 اختصاص می‌دهد.

«صبح با خبر» عنوان برنامه‌ای زنده کاری از گروه اجتماعی شبکه خبر به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و حمید ابراهیمی است که هر روز به جز روزهای جمعه پخش می‌شود.

ویژه برنامه نوروز 89 با هدف تبیین و تحلیل نامگذاری سال 89 از سوی رهبر معظم انقلاب توسط صاحب‌نظران و اندیشمندان و همچنین زنده نگاه داشتن نوروز باستانی به عنوان بزرگترین عید ملی ایرانیان در سراسر جهان، معرفی بهتر ایران و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری و همچنین سمت دهی مناسب به سفرهای نوروزی پخش می‌شود. ارتباط با پلیس راهور در هر روز و ارائه توصیه‌های لازم برای ایمنی بیشتر در جاده‌ها یکی دیگر از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

همچنین میان برنامه‌هایی نظیر وله، گزارش‌های مردمی و نماهنگ(موسیقی فولکلور) زینت بخش این برنامه است. در ایام نوروز امسال شبکه خبر ویژه برنامه‌هایی را در بخش گروه زنده تدارک دیده است. این برنامه سوژه‌های خبری و مسائل روز با موضوعات فرهنگی، هنری، اقتصادی و سیاسی را با حضور کارشناسان بررسی خواهد کرد. همچنین شبکه خبر با ایجاد ارتباط با مراکز داخل و خارج از کشور، پخش تصاویر مربوط به این آیین دیرین و باستانی را که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود به نمایش می‌گذارد. واحد طرح و تامین برنامه با پخش وله، موسیقی و تصاویر مرتبط به استقبال نوروز 89 می‌رود.

روابط عمومی شبکه خبر آماده دریافت هرگونه نظر،پیشنهاد وطرح دیدگاه در مورد این ویژه برنامه‌ها با تلفن گویای 12و 22013911 و سامانه پیامک 1000601 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها