
اما هیچکس و از جمله اپراتور ملی تغییر ماهیت داده و ظاهرا خصوصی شده همراه اول حاضر به پاسخگویی و ارائه توضیح درباره علت این اختلالات، زمان رفع آن و سرانجام عذرخواهی از میلیونها مشترکی که درگیر این اختلالات هستند، نیست.
جالب اینجاست که این اپراتورها به محض فرارسیدن زمان پرداخت صورتحساب با ارسال پیامکهایی که اتفاقا این بار به موقع میرسند، مشترک را در فشار پرداخت هر چه سریعتر صورتحساب قرار میدهند، البته پرداخت بموقع هر صورتحسابی یک مساله مسلم است، اما توجه کامل و بیبهانه به حقوق مشتری هم یک وظیفه انکارناشدنی است و توازن میان این دو وظیفه است که بازاری سالم و عادلانه میسازد.
لذا باید از فرصت نگارش این سطور استفاده کرد و از اپراتور همراه اول و سایر اپراتورهایی که خدمات تلفن همراه در کشور ارائه میدهند خواست درباره علت اختلالات اخیر و زمان رفع آن، شفاف توضیح دهند اما آنچه پیش از این توضیح، ضروری به نظر میرسد جبران خساراتی است که شهروندان به خاطر مواردی چون قطع مکالمه، ارسال پیامکهای متعدد و مازاد ناخواسته و مجبور شدن به برقراری مکالمات اضافی به خاطر قطع مکالمه از طریق لحاظ شدن در صورتحساب و نیز برخی عوارض منفی روانی آن میپردازند.
قطعا یک اپراتور مشتری مدار باید سهم خود را در این افزایش هزینه شناسایی و داوطلبانه اقدام به کسر آن از صورتحساب مشتریان کند.
بهمن موسوی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی اختصاصی روزنامه «جامجم» با دو تن از اعضای بلندپایه جنبش امل و حزبالله لبنان بررسی شد
علیامین حسنی، بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت در گفتوگو با «جامجم» از خاطرات حضورش در این سریال میگوید