مریم یوشی‌زاده: خدا نکند سرطان یکی از سین‌های سفره هفت سین خانه‌تان شود، اما همین حالا که ما با هم حرف می‌زنیم این درد لعنتی مثل سبزه‌های اول سال، توی تن‌های نحیف طفلکانی از سرزمین‌مان جان گرفته است و قد می‌کشد. خرچنگ که بچه‌های کم سن و سال را شکار می‌کند، با خودش درد و فقر و ناامیدی می‌آورد.
کد خبر: ۳۱۴۰۲۷

فقر که می‌آید، داروهای درمان سرطان چنان گران می‌شوند که دوباره سرپا شدن بچه‌ها آرزو می‌شود و همین وقت هاست که آدم‌هایی مهربان از راه می‌رسند و راه فقر را می‌بندند تا بچه‌ها رایگان درمان شوند و غم تنگدستی به غصه بیماریشان اضافه نشود.

بخشی از هزینه درمان بچه‌ها از قلک‌های سفالی رنگی تامین می‌شود که آنها را من و تو با سکه‌های‌مان پر می‌کنیم اما هزینه درمان سرطان آنقدر زیاد است که سکه‌ها کفایت نمی‌کنند و این باعث می‌شود فرشته‌های زمینی، بازارهای خیریه راه بیندازند مثل بازار خیریه‌ای که امسال قرار است ششم و هفتم اسفند از ساعت10صبح تا 19 عصر راه بیفتد.

بازار خیریه امسال «محک» پر از غذا و شکلات و شیرینی خانگی و وسایل سفره هفت‌سین است و اگر شما در ششمین یا هفتمین روز این ماه برای سر زدن به آن تا انتهای بزرگراه امام علی بروید و در بزرگراه ارتش غرب برانید و بلوار اوشان و جنت را رد کنید، آن وقت به بلوار محک می‌رسید و بیمارستان فوق تخصصی محک را می‌بینید که بازار خیریه در آن برگزار شده است.

نشانی را یاد گرفتید؟ راه محک شاید به نظرتان طولانی بیاید، اما برای این که راه را کوتاه کنید، فقط به این فکر کنید که چه خوب می‌شود اگر وقت تحویل سال، سوغات فرشته‌ای سر سفره هفت سین‌تان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها