به دلیل سرمای هوا

سفر تیم والیبال نوجوان به بلغارستان لغو شد

سفر تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به بلغارستان به دلیل سرمای هوا لغو شد.با این شرایط تیم ملی تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند تا شرایط آنها برای حضور در تورنمنت ایتالیا آماده شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۵۱

به گزارش فارس ، در حالی که قرار بود تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی روز 15 اسفند ماه عازم بلغارستان شود ، سرمای هوا این سفر را لغو کرد.

سعید درخشنده دبیر فدراسیون والیبال ایران با تایید این خبر ، اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که با کادر فنی تیم ملی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیم نوجوانان ایران را به 2 دلیل به بلغارستان عازم نکنیم. دلیل اول اینکه ملی‌پوشان هنوز به انسجام کافی نرسیده و دلیل دیگر سرمای هوا در بلغارستان است. تصمیم گرفتیم اردوی بلغارستان پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات آسیایی و در اردیبهشت ماه انجام شود. با این شرایط تیم ملی تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند تا شرایط آنها برای حضور در تورنمنت ایتالیا آماده شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان 12 فروردین ماه عازم ایتالیا می‌شود تا در تورنمنت این کشور شرکت کند و بلافاصله پس از پایان اردوی ایتالیا عازم صربستان خواهند شد تا آخرین اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برگزار کنند.

با هماهنگی‌هایی که ست‌کوویچ در این کشور انجام داده قرار است ملی‌پوشان چند بازی تدارکاتی مناسب هم در این کشور برگزار کنند.

هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا 24 تا 31 اردیبهشت‎ماه در تهران برگزار خواهد شد.

دوره پیشین این مسابقات سال گذشته با قهرمانی ایران در سنگاپور به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها