وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هدف ما ورود بیشتر به عرصه‌های جهانی هنر است

گروه فرهنگ وهنر: وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی عنوان کرد: هدف ما ورود وسیع تر به عرصه‌های جهانی هنر است. سید محمد حسینی در مراسم افتتاح سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی، هنری امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: اهالی تئاتر و سینما گام‌های بلندی برداشته‌اند و با بهره‌گیری از متون غنی قرآنی، می‌توانند ‌کارهای ارزشمندی انجام دهند که حتی می‌توان آنها را در خارج از مرزهای ایران ارائه کرد تا دیگران را نیز مجذوب کنند.
کد خبر: ۳۱۱۱۷۸

به گزارش ایسنا، او با اشاره به آثار سینمایی و تئاتری جشنواره‌های فجر امسال که برخی از آنها از «قصه‌های قرآنی» بهره گرفته بودند، بیان کرد: ما منابع ارزشمندی داریم که می‌توان همه آنان را در مضامین متنوع ارائه داد. در فیلم فجر کارهای قابل توجهی ارائه شده بود؛ این گونه کارها می‌تواند بسیار مفید باشد.

حسینی تصریح کرد: هنرمندان با همین عزم و توان این مسیر را ادامه دهند و باعث شکوفایی و پویایی شوند. گروهی که برای سمفونی «صلح و امید» به اروپا فرستاده شدند، کار خوبی ارائه دادند. اینگونه برنامه‌ها برای نشان دادن فرهنگ و هنر ایران بسیار موثر است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امروز که دولت بحث فرهنگ را مد نظر قرار داده است، فرصت مناسبی است تا هنرمندان وارد این عرصه شوند و توانمندی‌های خود را نشان دهند. ما خدمتگزار این عرصه هستیم و کسانی که این صحنه را رونق می‌بخشند خود اهالی هنر و هنرمندان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها