معاون رئیس جمهور:

نگاه سازمان تربیت بدنی به تمام رشته‌ها یکسان خواهد بود

علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی نگاه این سازمان به تمامی رشته‌های ورزشی را یکسان و عادلانه خواند و گفت: هدف ما حمایت از جوانان برومند ایران اسلامی در تمامی رشته‌هاست.
کد خبر: ۳۱۰۹۶۳

به گزارش مهر، رئیس سازمان تربیت بدنی در مراسم اختتامیه رقابت‌های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مدیران فدراسیون‌های ورزشی باید برای رشد و بالندگی جوانان تمام وقت دراختیار ورزش باشند و سازمان تربیت بدنی هم از آنها حمایت‌های مالی، پشتیبانی و مدیریتی خواهد داشت که امیدواریم فدراسیون‌ها با این روند در آینده رشد چشمگیری داشته باشند.

وی برگزاری بیستمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر را فرصتی برای جوانان ایرانی دانست تا در مصاف با رقبای خوب خارجی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود را محک بزنند.

معاون رئیس جمهور سطح مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر را مطلوب توصیف کرد در نظر گرفتن جایزه 15 هزار دلاری و حضور بازیکنان مطرح از سه قاره جهان را دلیل ارتقای سطح کیفی این دوره از مسابقات عنوان کرد.

سعیدلو با تاکید بر حمایت از رشته‌هایی مانند بدمینتون خاطر نشان کرد: هدف ما حمایت از جوانان برومند ایران اسلامی در تمامی رشته‌هاست و براین اساس یکی از برنامه‌های ما این است که توجه به یک یا دو رشته خاص برداشته شود. از این پس نگاه‌ها به تمامی رشته‌ها یکسان خواهد بود.

وی بر برگزاری لیگ های برتر و پویا تاکید کرد و افزود: با این برنامه‌های ساختاری باید جایگاه خود را در رنکینگ جهانی افزایش داده و در راه موفقیت در رویدادهای قاره‌ای، جهانی و المپیک تجربیات لازم را کسب کنند.

رئیس سازمان تربیت بدنی در پایان خطاب به ورزشکاران کشورمان تاکید کرد: هدف ورزش ارائه پیام صلح و دوستی بین ملت‌هاست و با این نگاه و با هدف افتخارآفرینی پای در میدان رقابت بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها