واحد مرکزی خبر:رئیس قوه قضاییه گفت: مطمئنا مردم ایران برای پاسخ محکم به دشمنان جمهوری اسلامی، با وحدت تمام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد. آیت الله آملی لاریجانی که همراه دیگر مسوولان عالی قضایی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران گفت: اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن هر ساله وجود داشته و امسال نیز این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.وی تصریح کرد: در راهپیمایی 22بهمن، مردم ایران همه یکصدا و همنوا، پاسخ قاطعی به دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۳۱۰۵۷۴

انتقاد آیت‌الله مکارم‌ از برخی حاتم‌بخشی ها

فارس: آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر این‌که نباید از خزانه ملت به برخی بازیگران حاتم‌بخشی شود، گفت: مردم این کارها را فراموش نخواهند کرد و روزی جواب این مساله را خواهند‌خواست.

پیکر 9 شهید از مرز شلمچه وارد ایران شد

مهر: پیکرهای مطهر 9 شهید 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، صبح دیروز از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.

بیانیه مجمع روحانیون مبارز

ایسنا: مجمع روحانیون مبارز در بیانیه‌ای بر حضور همه مردم با تکیه بر شعارهای بنیادین برآمده از متن انقلاب و وجدان مردم همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پرهیز از شعارهای انحرافی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

اختلاف اعضای 1+5 برای تحریم ایران در زمینه انرژی

فارس: یک دیپلمات غربی اعلام کرد که چین و روسیه با پیشنهاد واشنگتن و متحدان اروپایی‌اش درباره تحریم ایران در زمینه انرژی مخالفت خواهند کرد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از یک دیپلمات با اشاره به مخالفت روسیه و چین با تحریم ایران در زمینه انرژی نوشت: اگر واشنگتن و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان می‌خواهند قطعنامه‌ای را بسرعت در شورای امنیت تصویب و حمایت روسیه و چین را جلب کنند، نمی‌توانند بخش انرژی ایران را هدف قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها