آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان با صدور بیانیه ای اهانت به ارزشهای دینی و آرمانهای انقلاب اسلامی را در روز عاشورا محکوم کرد.
کد خبر: ۳۰۲۸۲۴

به گزارش ایسنا، در بیانیه آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه و مدیر عالی حوزه علمیه خراسان آمده است: با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه رهپویان راه سیدالشهدا(ع) و اصحاب وفادارش، آن‌چه در این روزهای حزن و ماتم و در ایام پاسداشت حریت و آزادگی، عزت و شکوه اسلام شنیده می‌شود، موجب اندوه مضاعف دلدادگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شده است.

بی‌ حرمتی و گستاخی تعدادی از عناصر خودفروخته و مزدور استکبار به ارزش‌های دینی و مذهبی حکایت از فتنه‌ای عمیق دارد که توسط دشمنان شناخته شده این انقلاب و ملت طراحی شده است.

اینجانب با ابراز تاثر و تاسف از حوادث و رویدادهای تلخ روز عاشورا در ام‌القرای جهان اسلام، مطمئنم عاشوراییان با لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی سالار شهیدان این توطئه‌ها را نقش بر آب خواهند نمود.

انتظار می‌رود مدعیان پیروی از سیره و روش و منش امام راحل(قدس سره) با ابراز انزجار از این حوادث صف خود را از حرمت‌شکنان جدا نموده و در صف مستحکم امت دلداده به آرمان‌های امام (قدس سره) و مطیع ولایت در پاسداری از میراث گرانبهای خون شهدا و حفظ نظام مقدس اسلامی بکوشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها