میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران:

برنامه توسعه هفته آینده ارائه می‌‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه برنامه پنجم توسعه به مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: پس از آن لایحه بودجه به مجلس ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۶۸۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه پنجم توسعه کشور قبل از لایحه بودجه به مجلس ارائه خواهد شد،گفت: این برنامه تقریبا آماده است و دولت منتظر است تا لایحه هدفمند کردن یارانه ها در مجلس تعیین تکلیف شود تا بعد از آن برنامه پنجم توسعه را به مجلس ارائه کند.

وی افزود: اگر تکلیف لایحه هدفمند کردن یارانه ها این هفته در مجلس روشن شود دولت هفته آینده برنامه 5 ساله را به مجلس ارائه خواهد کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کمیسیون ویژه بررسی کننده لایحه هدفمند کردن یارانه ها فردا با حضور نمایندگان دولت و شورای نگبهان جلسه دارد و ما امیدواریم به یک راهکار و یک راه حلی در این زمینه بررسیم تا هم مشکل دولت و هم ابهامات شورای نگهبان برطرف شود.

وی افزود: لایحه بودجه سال 89 نیز در هفته های آتی به مجلس ارائه خواهد شد.

میرتاج ابدینی در پاسخ به این سوال اگر شما در حال حاضر نماینده مجلس بودید آیا فکر نمی کردید که ارائه لایحه بودجه به مجلس دیر شده است؟ ، گفت: اگر من در حال حاضر نماینده بودم سعی می کردم لایحه هدفمند کردن یارانه ها هر چه سریعتر در مجلس به تصویب برسد و سپس لایحه بودجه ارائه شود.

وی با اشاره به نشست های فصلی مشترک بین دولت و مجلس خاطرنشان کرد:‌ دفعه قبل رئیس جمهور و اعضای دولت مهمان نمایندگان مجلس بودند که در آینده نیز نمایندگان مهمان دولت خواهند بود.

میرتاج الدینی با بیان اینکه علاوه بر این نشست ، نمایندگان یک جلسه ماهانه ای با رئیس جمهور دارند ، خاطرنشان کرد:‌ همچنین دیدار مجمع نمایندگان استانها با رئیس جمهور برقرار است که امروز مجمع نمایندگان استان فارس به عنوان اولین مجمع با رئیس جمهور دیدار خواهند کرد.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها