عسگراولادی :

نصیحت می‌کنیم‌بساط اهانت‌راجمع کنید

حبیب‌الله عسگراولادی ،دبیر کل جبهه‌ پیروان خط امام و رهبری گفت: نصیحت می‌کنیم بساط اهانت و تفرقه را جمع کنید.
کد خبر: ۲۹۹۶۱۹

به گزارش ایسنا، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در اجلاس مسئولان امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام خمینی (ره)، اظهارکرد: مقام معظم رهبری از قبل از انتخابات و پس از آن تا روز بسیج، روز دانشجو و عید غدیر معروف‌ها و منکرهای زمان را شفاف بیان کردند که باید گوش به فرمان رهبری معروف‌ها و منکرهای زمان را بشناسیم و با ادراک آهنگ ولایت خود را با آن هماهنگ کنیم.

وی افزود: پس از انتخابات تا به امروز برخی همچنان بر طبل دشمنی با نظام می‌کوبند. صحبت ما با آنها این است که ببینید مراجع عظام چگونه شما را راهنمایی کردند؛ نمی‌شود همه اشتباه کنند و شما اشتباه نداشته باشید.

عسگراولادی تاکید کرد: فرمایش مراجع عظام تقلید این است که زیر خیمه نظام بیایید و از همگرایی با دشمن پرهیز کنید.

دبیر کل جبهه‌ پیروان خط امام و رهبری، هم‌چنین با بیان این که پشت سر هم اعلامیه دادن دهن‌کجی به همه چیز است، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید شفاف است و در آغاز محرم که خیمه حسینی برپا می‌شود اجازه ندهیم دشمن در وحدت ولایی ما رخنه کند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به رهنمودهای مراجع عظام تقلید، گفت: مراجع عظام تقلید همواره فرموده اند موضع‌گیری مقام معظم رهبری باید نصب‌العین همگان باشد و وحدت با کسانی که انقلاب و ولایت را قبول ندارند معنی ندارد.

همچنین در این اجلاس محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهارکرد: ما در حزب موتلفه اسلامی باید با یک برنامه زمان‌بندی شده و جامع‌الااطراف به سمت توسعه و تعمیق احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر حرکت کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، با تاکید بر این که خوب و یا بد عمل کردن یک فرد انقلابی و یک مسلمان می‌تواند اثر منفی و یا مثبت در اذهان عمومی داشته باشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود زیرا بسیاری از راه‌حل‌هایی که باعث گشوده شدن گره‌های مشکلات می‌شود ریشه مردمی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها