آغاز ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد از نیمه دوم آذر

گروه جامعه: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون سراسری سال 1389 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد در نیمه دوم آذر انجام می‌گیرد. عبدالله سجادی جاغرق با بیان این مطلب افزود: داوطلبان شرکت در کنکورهای دانشگاه آزاد می‌توانند در آذرماه با خرید کارت اعتباری و ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد نسبت به شرکت در این کنکور اقدام کنند.
کد خبر: ۲۹۸۴۸۸

سجادی به آخرین تغییرات اجرایی آزمون‌های این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی فرآیندهای مرکز آزمون دانشگاه آزاد از بهمن ماه اینترنتی خواهد شد.

وی گفت: کنکور سراسری دانشگاه آزاد در سال 88 اولین دوره‌ای بود که هر داوطلبی در محل زندگی خود امتحان داد و به جهت رضایت داوطلبان و تقاضاهای مکرر سال آینده نیز به طور قطع این روند ادامه خواهد یافت و داوطلبان می‌توانند در محلی که خود انتخاب می‌کنند، امتحان بدهند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: از این پس تمامی مراحل اطلاع رسانی ستاد مرکز آزمون و رفع نقص کارت و تمامی مسائل مربوط به آن از طریق اینترنت صورت می‌گیرد.

وی گفت: از بهمن ماه امسال تمامی امور مرکز آزمون اینترنتی می‌شود و مرکز برای پذیرفته‌شدگانی که کلاس‌هایشان به حد نصاب نرسیده جایابی می‌کند تا ثبت‌نام و تحصیل آنها دچار وقفه نشود.

داوطلبان ثبت‌نام در کنکور 89 فقط به کافی‌نت‌های مجاز مراجعه کنند

همچنین به گزارش فارس، معاون سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان کنکور برای ثبت‌نام در کنکور 89 فقط به کافی‌نت‌های مجاز مراجعه کنند.

برای ثبت‌نام دقیق و موفق، داوطلبان باید مطالب دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه و بعد برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبان باید سعی کنند ثبت‌نام خود را در همان روزهای اول انجام دهند و بهتر است در صورت ضرورت فقط به کافی‌نت‌های مجاز و معتبر مراجعه کنند و در صورت مراجعه به کافی‌نت، سعی کنند تمام مراحل ثبت‌نام در حضور خودشان انجام شود.

سازمان سنجش با اعلام این‌که داوطلبان نباید تهیه یک نسخه پرینت از اطلاعات ثبت‌نامی کنکور 89 را فراموش کنند، افزود: داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت اعتباری ثبت‌نام را به دقت نزد خود نگهداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها