آخرین وضعیت عبورومرور در جاده‌های کشور

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام آخرین وضعیت عبور و مرور در جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر محورهای شمشک-دیزین و مسجدسلیمان-شهرکرد برای حفظ جان مسافرین تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کد خبر: ۲۹۸۳۹۸

حسین مرادی در گفتگو با مهر با اعلام اینکه در حال حاضر به جای محور مسجدسلیمان-شهرکرد می توان از محور ایذه-ده دز استفاده کرد، تصریح کرد: به دلیل ایمن نبودن این مسیر در فصل زمستان برای حفظ جان هموطنان این مرکز اقدام به مسدود کردن این مسیر کرده است.

وی در خصوص دیگر راههای کشور افزود: به غیر از این دو محور، تمامی راههای کشور باز بوده و تردد در آنها بدون هیچ مشکل خاصی جریان دارد، اما به دلیل احتمال بارش های جوی، ممکن است طی روزهای آینده تردد وسایل نقلیه در برخی از محورهای برفگیر بامحدودیت مواجه شود.

مرادی در ادامه به یکطرفه بودن محورهای کرج - چالوس و هراز طی روز جاری یکشنبه 15 آذرماه از شمال به سمت جنوب خبر داد وتصریح کرد: از ساعت 12 تا 24 تردد کلیه وسایل نقلیه در محور کرج چالوس از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 15 تا 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه انجام می شود.

درمحور هراز نیز از ساعت 13 تا 24 عبور کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 15 الی 24 از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

این مقام مسئول به محدودیت تردد انواع تریلی‌ و کامیون در روز جاری در محورهای کشور اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون ها در محور هراز کماکان ممنوع خواهد بود. علاوه بر اینکه در مسیر فیروز کوه تردد کلیه تریلی ها تا ساعت 23 از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در مسیر ساوه - همدان نیز این ممنوعیت تردد تا ساعت23 برای انواع کامیون و تریلی از ساوه تا دو راهی قزوین- همدان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به مسیر زاهدان-زابل اشاره و تصریح کرد: عبور انواع کامیونها و تریلی ها به غیر از کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این مسیر ممنوع است.

مرادی تصریح کرد: عبور از این مسیر به دلیل پاره ای تعمیرات با محدودیت مواجه شده است که تا 10 روز آینده به حالت اولیه خود بازخواهد گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها