هفته دوم لیگ کشتی آزاد و سوت آغاز لیگ فرنگی

پیکار انتقامی معصومی و ابراهیمی در ساری

گروه ورزش: در حساس‌ترین مبارزه هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد، امروز فردین معصومی و سعید ابراهیمی در قالب تیم‌های گازمازندران و صنایع و معادن همدان رودرروی هم قرار می‌گیرند. تیم‌های گاز مازندران و صنایع و معادن همدان که در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد با اقتدار کامل بر ماکیان بروجرد و نیروی زمینی ارتش غلبه کرده و خیلی زود خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کردند امروز در شرایطی در ساری به مصاف هم می‌روند که بیش از هر رقابتی، علاقه‌مندان به کشتی، منتظر جدال انتقامی فردین معصومی نایب قهرمان رقابت‌های جهانی دانمارک با سعید ابراهیمی هستند. فصل قبل در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، ابراهیمی بر معصومی غلبه کرد و شاید یکی از دلایلی که ابراهیمی را به کشتی گرفتن در سنگین وزن امیدوار کرد، همین پیروزی دلچسب فصل گذشته بود.
کد خبر: ۲۹۷۶۴۱

البته مازندرانی‌ها در این هفته قرار است، مهدی تقوی قهرمان جهان را نیز روی تشک بفرستند تا هیچ چیز در این دیدار سنگین، به قضا و قدر سپرده نشود. همچنین اگر آنها اصغر بذری را در 84 کیلو به میدان بفرستند، در آن سو جمال میرزایی ملی‌پوش 84 کیلو برای همدان کشتی خواهد گرفت و یک جدال زیبای دیگر نیز در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

این دیدار قرار است از ساعت 30/17 به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش شود. در دیگر دیدار گروه اول تیم‌های ماکیان بروجرد و نیروی زمینی ارتش در بروجرد مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.در گروه دوم هم تیم‌های راه‌آهن خراسان و نفت تهران، 2 مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی در مشهد مقابل هم قرار می‌گیرند.

زیباترین کشتی رقابت این دو تیم در وزن اول برگزار می‌شود؛ جایی که حسن رحیمی ملی‌پوش رقابت‌های جهانی دانمارک، برابر مهرداد حدادی کشتی‌گیر تکنیکی راه‌آهن قرار می‌گیرد. مسعود اسماعیل‌پور، صادق گودرزی و احسان لشگری از جمله مهره‌های شاخص نفت در این مسابقه هستند. همچنین راه‌آهن نفراتی مانند اسماعیل نجاتیان، هادی پورعلیجان و رسول توکلی را دارد.در دیگر دیدار این گروه نیز منتخب ملایر که بتازگی میثم مصطفی جوکار را به خدمت گرفته پذیرای شاگردان اویس ملاح در تیم رشد دانه گرگان است. اما این پایان کار لیگ کشتی نیست چرا که قرار است از امروز لیگ 5 تیمی کشتی فرنگی هم آغاز شود.

جایی که گاز کرمانشاه پذیرای آنزان ایزه و سونی تهران نیز در شهر ری میزبان نیروی زمینی ارتش است، گاز اردبیل در هفته اول با قرعه استراحت مواجه شده است.

کرمانشاهی‌ها با بهره‌گیری از نفرات بومی خود نظیر برادران قربانی در وزن 96 و 120، یاسین بهرامی در وزن اول و بهره‌گیری از فرنگی‌کاران شاخصی نظیر محمدرضا قضایی، افشین بیابانگرد و حبیب‌الله اخلاقی خود را به عنوان مدعی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کرده‌اند البته سونی تهران نیز با بهره‌گیری از کشتی‌گیران شاخصی نظیر امید نوروزی، فرشاد علیزاده و طالب نعمت‌پور هم دیگر مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست.ضمن این‌که تیم آنزان ایزه هم با استفاده از کشتی‌گیران بومی، قصد محک زدن توانایی خود را دارد و از کسب رده‌های بالای جدول نیز نا امید نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها