با انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور 89

امکان خرید آنلاین کارت اعتباری ثبت‌نام فراهم شد

با انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 89 بر روی سایت سازمان سنجش از امروز ، امکان خرید آنلاین کارت اعتباری ثبت‌نام برای داوطلبان فراهم شد.
کد خبر: ۲۹۷۲۹۰

به گزارش ایسنا ، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 89 با موضوعاتی همچون شرایط علمی و اختصاصی داوطلبان ، شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی ، سهمیه و مراحل و منابع آزمون، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی و سایر اطلاعات لازم برای ثبت‌نام در کنکور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  منتشر شد.

بر اساس این گزارش ، امکان خرید آنلاین کارت اعتباری ثبت‌نام نیز از طریق سایت سازمان سنجش فراهم شد که طی آن داوطلب باید با مراجعه به قسمت «خرید کارت» ، کارت اعتباری مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری کند.

گفتنی است در صورت پرداخت وجه و خرید کارت اعتباری ، کارت اعتباری خریداری شده قابل استرداد نیست و داوطلب باید از انجام چند درخواست خرید به صورت همزمان خودداری کند، در غیر اینصورت مشکلات پیش آمده بر عهده داوطلب است.

داوطلب باید شماره سفارش خود را تا پایان مراحل ثبت‌نام حفظ کند ، همچنین متقاضیان برای خرید اینترنتی می‌توانند از هریک از کارت‌های عضو سیستم شتاب که قابلیت خرید اینترنتی را دارند، استفاده کنند.

ثبت نام کنکور از روز دوشنبه 16 آذر تا سه شنبه 24 آذر ادامه خواهد داشت و ثبت‌نام منحصرا به صورت اینترنتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها