اختصاص 150 میلیارد ریال برای طرح تصفیه آب آبادان

مجری طرح جامع آب و فاضلاب آبادان گفت: 150 میلیارد ریال برای طرح جامع تصفیه خانه آب آبادان با ظرفیت 180 هزار متر مکعب در شبانه روز اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۹۶۸۲۰

احمد حسن زاده در گفتگو با مهر اظهار  داشت: تاکنون 85 درصد این اعتبار از اعتبارات داخلی ابلاغ شده است و مابقی نیز از اعتبارات استانی تامین می شود.
 
وی افزود: مرحله نخست از احداث تصفیه خانه که ظرفیت آن 90 هزار متر مکعب آب در شبانه روز است تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
حسن زاده عنوان کرد: با بهره برداری از تصفیه خانه جامع آب آبادان مشکل آب مورد نیاز ساکنان این شهر تامین می شود و با تکمیل احداث یک خط لوله آب از آن خط آبگیری و به شبکه آبرسانی توزیع خواهد شد.
 
مجری طرح جامع آب و فاضلاب آبادان با بیان اینکه اگر خط انتقال آب طرح غدیر به تصفیه خانه برسد با کیفیت عالی به شبکه تزریق می شود، گفت: اگر خط انتقال طرح آبرسانی غدیر تا پایان سال به تصفیه خانه آب آبادان نرسد در گام نخست تصفیه خانه جامع آب آبادان از خط انتقال آب از رودخانه بهمنشیر تامین خواهد شد و آب با کیفیت قابل شرب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
طرح آبرسانی غدیر که از اواخر سال گذشته با 130 میلیارد ریال آغاز شده است در صورت اجرای کامل طرح آبرسانی غدیر، آب 12 شهر و بیش از یکهزار و 200 روستا تا افق سال 1415 تامین خواهد شد.

مرحله نخست این طرح آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها