تا سال 2012 فرصت هست

داشتن مجوز باشگاه حرفه‌ای شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا

کمیته لیگ حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا (ACL) داشتن مجوز باشگاه حرفه ای را شرط حضور تیم های فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۵

 به گزارش مهر ، در نشست روز دوشنبه کمیته سازمان لیگ های حرفه ای آسیا که با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد، کشورهای حاضر در لیگ حرفه ای آسیا موظف شدند نسبت به دریافت پروانه باشگاه حرفه ای مطابق با استانداردهای روز دنیا اقدام کنند درغیر این صورت از حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری خواهد شد.

در این نشست که عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ کشورمان نیز حضور داشت تاکید شد تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا می بایست علاوه بر ورزشگاه اختصاصی، زمین تمرین مناسب و استاندارد و ... از مجوز یک باشگاه حرفه ای نیز برخوردار باشند.

سازمان لیگ های حرفه ای آسیا تا سال 2012 به کشورهای آسیایی شرکت کننده در این مسابقات مهلت داد تا نسبت به کسب این مجوز اقدام کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با ایجاد تسهیلات بیشتر و لحاظ شرایط آسانتر برای تیم های شرکت کننده در جام کنفدراسیونها به تیم های شرکت کننده در این مسابقات تا سال 2013 مهلت داد تا شرایط باشگاه حرفه ای را احراز کنند.

در نشست روز دوشنبه سازمان لیگ های حرفه ای آسیا همچنین نحوه برگزاری فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و آخرین تغییرات صورت گرفته در نحوه برگزاری این مسابقات به اطلاع نمایندگان کشورهای آسیایی رسید.

همچنین کمیته فدراسیونهای AFC نیز با حضور روسای فدراسیونهای فوتبال آسیایی و علی کفاشیان تشکیل جلسه داد و طی آن نحوه عملکرد فدراسیونها درقاره آسیا ، برنامه ریزی درجهت اجرای پروژه ویژن آسیا(چشم انداز فوتبال آسیا) و عملکرد فدراسیونهایی که تیم های ملی آنها به جام جهانی صعود کردند ، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها