سرهنگ علی قاضی زاده رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کرمان از انهدام یک باند 9 نفره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۶۱۹

به گزارش ایرنا ، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کرمان روز سه شنبه در این باره افزود: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان در هفته جاری با دستگیری اعضای این باند سابقه دار به فعالیت های مجرمانه آنان خاتمه دادند.

وی گفت: بدنبال افزایش سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان کرمان، کارآگاهان این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارقین را در دستور کار خود قرار دادند. این ماموران با انجام اقدامات و شگردهای پلیسی موفق شدند 9 عضو این باند به سرکردگی فردی معروف به «مهدی گربه» را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.

سرهنگ قاضی زاده اظهار داشت: اعضای این باند در سال های 86 و 87 نیز دستگیر و به 479 فقره سرقت قطعات داخل خودرو اقرار کرده بودند که با سپردن وثیقه آزاد و پس از آزادی مجددا مرتکب سرقت داخل خودرو ، مغازه و زورگیری شده اند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: این عده تاکنون در تحقیقات به عمل آمده به 35 فقره سرقت، دو فقره سرقت مغازه ، 20 فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره زورگیری اعتراف کرده اند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین دوربین فیلمبرداری ، گوشی تلفن همراه ، مقادیری وجه نقد و زیورآلات مسروقه نیز کشف شده است.
در حال حاضر متهمین با قرارهای صادره از سوی مقام قضایی در بازداشت به سر می برند.

سرهنگ قاضی زاده تاکید کرد: تحقیقات پلیس در زمینه سایر سرقت های احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها