معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از ثبت نام 692 هزار و 203 زن سرپرست خانوار غیرپوشش نهادهای حمایتی برای دریافت سهام عدالت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۲۵

علی شاکری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار غیرپوشش به مدت 10 روز در ماه گذشته ادامه داشت و طی این مدت تعداد زیادی از زنان سرپرست خانوار و همچنین کارمندان و مددجویان موسسات خیریه در مراکز سازمان بهزیستی ثبت نام کردند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: 249 هزار و 184 نفر از ثبت نام کنندگان سرپرست خانوار بوده و 443 هزار و 16 نفر را نیز افراد تحت تکفل آنان تشکیل داده اند.

شاکری با اشاره به اینکه کارکنان و مددجویان 606 موسسه خیریه نیز طی این مدت برای ثبت نام سهام عدالت اقدام کردند، گفت: 8 هزار و 499 نفر تعداد کارکنان موسسات خیریه و 16 هزار و 922 نفر نیز خانواده تحت تکفل آنها بودند.

براساس اعلام سازمان بهزیستی تعداد مددجویان و افراد تحت تکفل موسسات خیریه که برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند به ترتیب 22 هزار و 752 و 54 هزار و 271 نفر بودند.

این مقام مسئول در سازمان بهزیستی افزود: مشخصات تمامی ثبت نام کنندگان در بانک اطلاعات موجود است و تحویل وزارت اقتصاد و دارایی داده ایم و به زودی پس از مشخص شدن تعداد نهایی اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها