برنامه زنده «دنیای فوتبال» به بهانه بازگشت غلامحسین مظلومی پس از سالها به تیم استقلال، امشب (شنبه هجدهم مهر) میزبان وی خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۵۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، این برنامه قصد دارد با حضور غلامحسین مظلومی، به بررسی شرح وظایف مدیر تیم در مقایسه با سرپرست تیم بپردازد.

تحلیل دلایل صدرنشینی تیم استقلال در لیگ برتر، شرایط حضور تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، و بررسی علل حذف این تیم از دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا، از جمله مباحثی است که در برنامه امشب "دنیای فوتبال" به آنها پرداخته خواهد شد.

محسن ابوفاضلی سردبیر و مجری و بهرام مددی تهیه کننده این برنامه اند.

«دنیای فوتبال» کاری از گروه ورزش و تفریحات، از کانال آمریکا روزهای شنبه ساعت 05/22 به وقت تهران برابر با ساعت 35/17 به وقت گرینویچ و تکرارش یکشنبه ها ساعت 05/12 به وقت تهران برابر با ساعت 35/07 به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه یکشنبه ها ساعت 00/02 به وقت تهران برابر با ساعت 30/21 به وقت گرینویچ و تکرارش همان روز ساعت 30/17 به وقت تهران برابر با ساعت 00/13 به وقت گرینویچ، از کانال اروپا یکشنبه ها ساعت 05/00 بامداد به وقت تهران برابر با ساع ت 35/19 به وقت گرینویچ از شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا  www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها