براساس این گزارش، محققان اعلام کردند: به طور قطع کمک به کاهش رشد سرطان توسط چای سبز به اثبات نرسیده و باید مطالعات طولانی مدت دیگری به منظور ایجاد راهی مناسب برای درمان بیماری به انجام برسد.
بر این اساس، مطالعهای بر روی 26 مرد مبتلا به سرطان پروستات که نیاز به عمل جراحی برای برداشتن تومور داشتند انجام شد که در این مطالعه محققان روزانه به مدت یک ماه کپسولهایی را به بیماران تا قبل از عمل جراحی دادند.
طبق این گزارش محققان دریافتند، سطوح چندین پروتئین مرتبط با سرطان در خون این افراد کاهش یافت.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد