ایسنا: نایب رئیس کمیسیون ‌فرهنگی مجلس، گفت: طرح ادغام سازمان تربیت‌ بدنی و سازمان ملی جوانان، ‌یکشنبه ‌در کمیسیون بررسی‌ می‌شود. جواد آرین‌منش ، درباره طرح ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی، گفت: طرحی تحت عنوان ادغام سازمان‌ها ماه گذشته از سوی جمعی از نمایندگان به مجلس ارائه شد که ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی از جمله آنها بود که یک فوریت آن در مجلس رای نیاورد، بنابراین به طور عادی در کمیسیون تخصصی مربوطه که کمیسیون فرهنگی است مورد رسیدگی قرار گرفت. وی افزود:‌ با توجه به اهمیت موضوع، این طرح را در کمیسیون فرهنگی در اولویت قرار دادیم و با حضور مسوولان ذی‌ربط دستگاه‌های مختلف، کارشناسان، نمایندگان کمیسیون و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس در هفته آینده کاری مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۶۸۱۹۸

کردستان، میزبان قایقرانی آب‌های خروشان

جام‌جم: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور آب‌های خروشان جمعه 2 مرداد ماه با شرکت 11 تیم به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

فاطمه نادرلو، قهرمان شطرنج بانوان شد

جام‌جم: دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج بانوان با قهرمانی فاطمه نادرلو از تهران به پایان رسید. در این رقابت ها که در کرج برگزار شد، پس از نادرلو، آناهیتا کوهی از کرج دوم شد و پری محمدی از کرج و رضوانه حدادی از تهران سوم و چهارم شدند.

کویت با 263 ورزشکار می‌آید

جام‌جم: کمیته ملی المپیک کشور کویت طی نمابری به کمیته روابط بین‌الملل ستاد بازی‌های همبستگی، حضور کاروان 263‌نفری ورزشکارانش را در دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی‌در ایران اعلام کرد.

پیراهن‌ طلایی بر تن رکابزنان ایران

جام‌جم: چهارمین مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری «چینگ هایلگ» چین با قهرمانی قادر میزبانی و حفظ پیراهن‌های طلایی و کوهستان بر تن رکابزنان ایران به پایان رسید. در این مرحله از تور چینگ هایلگ چین که به مسافت ‌3/173 کیلومتر و در مسیر شهرهای گنهای به کزینگ برگزار شد، قادر میزبانی، رکا‌بزن کشورمان با زمان 4 ساعت و ‌11 دقیقه و ‌19 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد.

اوجاقی؛ چند روز استراحت و استارت دوباره

جام‌جم: حسین اوجاقی، کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران پس از کسب عنوان سومی‌ در رقابت‌های سلطان ووشوی جهان گفت: پس از چند روز استراحت و رفع آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی حاضر شده و تمریناتم را برای حضور در رقابت‌های جهانی کانادا آغاز می‌کنم. وی درباره آسیب دیدگی‌اش در دیدار با حریف چینی اظهار کرد: مائوفو که خود عنوان قهرمانی ووشوی جهان در میان وزن را یدک می‌کشد، بارها به زانوی من ضربه زد که متأسفانه باعث مصدومیتم شد و بناچار و با تشخیص پزشکان از ادامه مبارزه منع شدم و نتوانستم در راه رسیدن به فینال ادامه دهم.

طهماسبی: عجله‌ای برای بازگشت ندارم

جام‌جم: سامان طهماسبی که پس از دوری چند ماهه، دوباره به تیم ملی کشتی فرنگی بازگشته، اعلام کرد: هنوز برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به زمان بیشتری دارم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: وضعیت پایم که مورد عمل جراحی قرار گرفت، هم‌اکنون خیلی بهتر است، برای بازگشت به مسابقات عجله‌ای ندارم، اگر خیلی روی پایم فشار بیاورم، شاید من هم به سرنوشت برخی دیگر دچار شوم که پس از این‌گونه عمل‌های جراحی هیچ وقت دیگر نتوانسته‌اند به میادین کشتی‌ بازگردند.

8 بوکسور ایران در تورنمنت روسیه

ایسنا: تیم ملی بوکس ایران با 8 بوکسور در تورنمنت و اردوی گروزنی روسیه شرکت می‌کند. عمران اکبری، محمد مومیوند، فروتن ‌گل‌آرا، هومن کرمی، مرتضی سپهوند، محمد ستارپور، احسان روزبهانی، علی مظاهری و جاسم دلاوری بوکسورهای اعزامی ‌ایران هستند. اردوی تدارکاتی و تورنمنت بین‌المللی بوکس روسیه از 22 مرداد ماه آغاز می‌شود.

پیروزی تیم ملی بسکتبال بر ژاپن

مهر: تیم ملی بسکتبال کشورمان با شکست ژاپن به سومین برد خود در تورنمنت بین‌المللی چین تایپه دست یافت. این دیدار با نتیجه 80 بر 72 به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید. تیم ملی بسکتبال امروز در بازی بعدی خود در این رقابت ها با اردن روبه‌رو می‌شود.

‌دومین پیروزی آسیایی جوانان پینگ پنگ

جام‌جم: تیم ملی پینگ پنگ جوانان ایران در دومین دیدار در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا، تیم ملی جوانان ایران که پیش از این پاکستان را شکست داده بود، در دیدار دوم هنگ کنگ را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. شایان ملکی در دیدار نخست با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد. در بازی دوم نوشاد عالمیان 3 بر یک به پیروزی رسید و در بازی سوم نیما عالمیان در دیداری حساس و زیبا 3 بر صفر از سد حریف گذشت ودر دیدار چهارم عالمیان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها