ابهام زدایی فدراسیون درخصوص قرارداد قطبی

گروه ورزش: فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای به ابهامات مطرح شده درخصوص قرارداد با افشین قطبی چنین توضیح داد:
کد خبر: ۲۶۷۱۱۲

1- در مورد قرارداد قطبی به اطلاع می‌رسد فدراسیون فوتبال با مدیربرنامه‌های قطبی، آقای حاجی ‌باقر که از ابتدای ورود وی به فوتبال ایران چنین مسوولیتی داشتند، قرارداد بسته و با هیچ دلال و واسطه‌ای مذاکره نداشته است.

2- قرارداد قطبی تا پایان جام ملت‌های آسیا حدود 20 ماه و در 3 مرحله است. مرحله اول 200 هزار دلار که تا پایان قرارداد 800 هزار دلار است. این قرارداد نسبت به بعضی قراردادهای داخلی که مبلغ آن مشخص است، قابل قبول بوده و گفتنی است قرارداد با شخص قطبی منعقد شده و وجوه تنها به وی تحویل داده خواهد شد و هیچ وجهی بابت واسطه در نظر گرفته نشده است.

3- کمیته فنی فدراسیون (در حال تشکیل) در قرارداد اختیار نظارت و توجیهات فنی داشته و سرمربی مکلف به پاسخگویی به این کمیته است.

4- درخصوص «الف  ل»، وی مدتی به عنوان سردبیر در روزنامه جهان فوتبال بوده‌است که به دلایلی با شخص دیگری تعویض شده‌‌اند و در حال حاضر هیچ ارتباطی رسمی ‌و غیر‌رسمی‌ با نایب ‌رئیس اول فدراسیون نداشته و ندارد.

درخصوص آقای نوزاد این فدراسیون هیچ شناختی نداشته و با حاجی ‌باقر دو جلسه آن هم در مورد قرارداد قطبی ارتباط وجود داشته است.

در پایان این اطلاعیه با اشاره به سوابق مهدی تاج، تاکید شده است: «نایب رئیس فدراسیون فوتبال علاوه بر فوتبالیست ‌بودن در قبل و بعد از انقلاب مدت 21 سال مدیر و رئیس هیات ‌مدیره باشگاه سپاهان بوده و در یک دوره دبیر کلی این باشگاه را برعهده داشته است و بیگانه با مسائل فوتبال نیست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها