انتخاب مدیرعامل جدید و معرفی سرمربی

دلمشغولی‌های پرسپولیس بیشتر می‌شود

گروه ورزش: 23 روز مانده تا شروع لیگ، هنوز پرسپولیس سرمربی ندارد و هواداران نگران فصل پیش‌رو هستند؛ اما عباس انصاری‌فرد می‌گوید: تصمیم‌هایی که می‌گیرم براساس منطق است و کارها بر اساس یک برنامه کارشناسی پیش می‌رود! البته این بخش کوچکی از شرایط این روزهای پرطرفدارترین باشگاه ایران است، چراکه بخش بزرگتر آن چالش‌های مدیریتی قرمزهاست. پرسپولیس هنوز در بحث مدیریت به ثبات نرسیده و این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت حبیب کاشانی برای نشستن روی صندلی مدیرعامل شنیده می‌شود. ظاهرا علت این امروز و فردا کردن‌ها برای معرفی سرمربی تیم هم، همین است.
کد خبر: ۲۶۶۳۸۳

چیزی که باعث تقویت شایعات شده، جلسه‌ای است که یکشنبه‌شب میان علی سعید‌لو، معاون اجرایی رئیس جمهور و محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی برگزار شد.

بحث تنفیذ اختیارات علی‌آبادی در پرسپولیس و واگذاری ریاست مجمع این باشگاه به سعیدلو از ماه‌ها پیش مطرح بود و حالا گفته می‌شود حکم این تصمیم برای عملی شدن فقط یک امضای ریاست سازمان را کم دارد.

در جلسه یکشنبه شب، تصمیمات دیگری هم گرفته شده که به گزارش فارس توافق برای انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه و همین‌طور رایزنی برای بازگرداندن حسین هدایتی به هیات‌مدیره باشگاه از آن جمله است.

خود انصاری‌فرد هم زمانی متوجه تغییر جوی باشگاه شد که مدیران بالادست به او گفتند حق ندارد با ویم رایزبرگن هلندی قرارداد ببندد و حالا گفته می‌شود انتخاب سرمربی تا زمان حضور کاشانی به تعویق خواهد افتاد.

به هر حال اگر امروز یا فردا حبیب کاشانی به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود، تردیدی نیست که انتخاب اولش برای سرمربی‌گری این تیم حمید استیلی خواهد بود. اتفاقی که شاید با توافق با هدایتی، مبنی بر جدایی این مربی از استیل‌آذین، تحقق یابد.

البته از آنجا که فعلا در باشگاه پرسپولیس چندصدایی حاکم است، شنیدن حرف‌های انصاری‌فرد هم خالی از لطف نیست. او که دیروز در گفتگو با ایسنا هم خبر سرقت 200 هزاردلاری را تکذیب کرد و هم اخبار مربوط به منتفی شدن حضور کریمی در پرسپولیس را، چند دقیقه بعد هم در گفتگو با فارس عنوان کرد در صورت تایید سازمان تربیت بدنی، علی پروین به عنوان مدیرفنی کار خود را آغاز خواهد کرد.

حال این صحبت‌ها را چقدر می‌توان جدی گرفت، سوالی است که فعلا پاسخ روشنی برای آن وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها