هواداران خشمگین تیم فوتبال پرسپولیس تهران با سر دادن شعارهایی صبح امروز ‌اجازه تمرین به بازیکنان این تیم ندادند.
کد خبر: ۲۴۷۵۳۵

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از شکست 5 بر یک مقابل الغرافه قطر و استراحت روز گذشته خود قصد داشتند صبح امروز پنجشنبه در موسسه خیریه عمل تمرین کنند، با عکس‌العمل هواداران مواجه شده و نتوانستند به تمرین بپردازند.

هواداران که به شدت از نتیجه بازی با الغرافه ناراحت بودند با سر دادن شعارهایی از بازیکنان و کادر فنی خواستند پرسپولیس را ترک کنند. آنها بازیکنانی مثل علیرضا نیکبخت واحدی و علیرضا حقیقی را شدیدا مورد انتقاد قرار داده و از علی کریمی حمایت کردند.

در قسمتی از این تمرین هوادارانی که شمار آنها به دویست نفر می‌رسید با فریادهای بلند از مجتبی محرمی به عنوان بازیکن با تعصب پرسپولیس یاد کردند.
تنها افرادی که در تمرین امروز مورد تشویق هواداران قرار گرفتند حسین هدایتی و علی کریمی بودند.

کریمی پس از اینکه وضعیت تمرین را نابسامان دید به عنوان نماینده بازیکنان به سمت هواداران رفت و با آنها به گفتگو پرداخت.

وی خطاب به هواداران گفت: این نتیجه برای ما نیز دردآور بود اما نباید با این کارها به برخی افراد و رسانه‌ها اجازه حاشیه‌سازی داد تا وضعیت پرسپولیس را بدتر کنند.

بازیکنان تیم پرسپولیس پس از دو ساعت بدون انجام تمرین فقط در جلسه‌ای با وینگادا شرکت کردند و قصد ترک ورزشگاه را داشتند اما هواداران به شدت علیه آنها شعار دادند و از خروج آنها از ورزشگاه خیریه عمل جلوگیری کردند و با گذشت دقایقی نفرات تیم توانستند محل تمرین را ترک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها