
رهی با اشاره به زیاد بودن تعداد کتابهای درسی و همچنین حجیم بودن کتب، خاطرنشان کرد: باید در این مقطع، اعتماد به نفس و پژوهش محوری، مهارت حل مساله و شناخت هویت را بین دانشآموزان تقویت کنیم.
وی افزود: روشهای آموزشی در این مقطع نیز باید تابع سبکهای آموزشی باشد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توانایی آموزش زبان عربی در مقطع ابتدایی عنوان کرد: بهترین زمان یادگیری زبان دوم نیز مقطع ابتدایی است و باید قرآن آموزی نیز از مقطع پیش دبستانی و ابتدایی به عنوان یک سیاست مهم دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مقطع باید ارزشیابی توصیفی از دانشآموزان صورت بگیرد و معلمان نباید نمره گرا باشند؛ درحالیکه معلمان هنوز با ارزشیابی توصیفی آشنایی لازم را ندارند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد