پایان مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، تمدید مهلت ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد، اعلام تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور و انتشار کارنامه آزمون دستیاری پزشکی از مهمترین اخبار کنکوری طی روزهای آتی هستند.
کد خبر: ۲۳۷۸۶۹

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد

به گزارش مهر، مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 88 دانشگاه پیام نور فردا 7 اسفندماه پایان می یابد. ثبت نام در دوره دانش پذیری کارشناسی ارشد فراگیر سال 88 دانشگاه پیام نور از چهارشنبه 30 بهمن ماه آغاز شده است.

داوطلبان باید در مهلت باقیمانده با مراجعه به نزدیکترین باجه پستی مبلغ 560 هزار ریال را به عنوان بخش اول شهریه دانشپذیر و شهریه نیم سال پرداخت و نسبت به خرید کارت و در فترچه راهنما اقدام کنند.

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. این آزمون در 49 کد رشته امتحانی در بعدازظهر جمعه 30 مرداد ماه 88 برگزار می شود.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد تا 15 اسفند ماه

مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز پنجشنبه 15 اسفند ماه تمدید شد. ثبت نام دوره مذکور از 23 بهمن ماه به صورت اینترنتی آغاز شده است.

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور از 11 اسفند

ثبت نام در آزمون کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور از روز 11 اسفند ماه آغاز می شود و دوشنبه 19 اسفندماه پایان می پذیرد.

آزمون دوره کارشناسی این دانشگاه روز 29 مردادماه و آزمون کارشناسی ناپیوسته صبح روز 30 مردادماه برگزار می شود.

اعلام نتایج فارغ التحصیلان ممتاز کارشناسی در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) سال تحصیلی 87 - 86 که در پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد با استفاده از این امتیاز ثبت نام کرده اند از روز گذشته بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.

پذیرفته شدگان برای آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام باید اطلاعیه های مربوطه را مطالعه کنند.

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از 10 اسفند ماه

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد : ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 89 - 88 از روز 10 اسفند ماه جاری به صورت اینترنتی آغاز می شود و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت روزهای 26 تا 28 اسفند را به منظور ویرایش و تصحیح اطلاعات ثبت نام اعلام کرده است و برای نخستین بار در مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی، ارسال مدارک به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 89 - 88 در خرداد ماه سال آینده در 46 رشته و 33 دانشگاه و مرکز آموزشی صورت می گیرد.

فردا شب ؛ انتشار کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری

کارنامه اولیه به همراه رتبه داوطلبان سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری پزشکی ساعت 24 روز چهارشنبه 7 اسفند منتشر می شود.

داوطلبان این دوره از آزمون دستیاری می توانند فردا شب از رتبه خود در آزمون آگاهی یابند و پس از آن از روز شنبه 10 اسفند ماه جاری به مدت 5 روز فرصت دارند نسبت به انتخاب 100 رشته - محل در دوره های دستیاری تخصصی بالینی دانشگاههای علوم پزشکی اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها