جـام‌جـم: مـحـمـد عـلـی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی از دسـتـور رئـیـس‌جـمـهـور مـبـنی بر پرداخت کمک مالی به 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد. به گفته علی‌آبادی، این مساعدت به منظور حل و فصل مسائل جاری 2 باشگاه و حضوری شایسته در جــام قـهـرمـانـان آسـیـا بـا پـیـگـیـری‌هـای سـازمـان تـربـیـت بـدنـی و معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۳۶۴۶۵

ترکی، داوران ایرانی را روسفید کرد

جـام‌جم: محسن ترکی دیروز با قضاوت خوب و بی‌نقص خـود داوران ایـرانـی را رو سـفـیـد کـرد تـا با داوری خوب او ــ که رضایت مجموعه بازیکنان و کادر مربیان سرخابی‌ها را به دنبال داشـت ــ تـابوی استفاده از داور خارجی در دربی شکسته شود. حضور بموقع در تمام صحنه‌ها و شجاعت در تصمیم‌گیری که در گرفتن پنالتی دقیقه 93 نمود یافت، نمره قابل قبولی را جلوی نام محسن ترکی و کمک‌های ایرانی‌اش دوخت. ترکی در این بازی به 5پرسپولیسی و یک استقلا‌لی کارت زرد نشان داد.

ستاره‌های 2 تیم چه گفتند؟

جباری: یک گل هیچ‌وقت ضمانت خوبی برای برد نـیـسـت. وقـتـی جلو افتادیم باید از موقعیت‌های بعدیمان بهتر اسـتـفـاده می‌کردیم، اما اینچنین نشد. پرسپولیس هم در دقایق پایانی خیلی هجومی کار کرد و گل تساوی را زد.

کریمی: این مساوی تبریکی برای ما ندارد، اما امیدواریم گـوشـه‌ای از مـحـبت‌های هواداران را پاسخ گفته باشیم. با این تساوی شانس ما برای قهرمانی کم شد، اما ناامید هم نیستیم.

نیکبخت 3 اخطاره شد

جـام‌جم: ‌علیرضا نیکبخت‌واحدی با اخطاری که دیروز در مقابل استقلال دریافت 3 اخطاره شد تا بازی این هفته تیمش در مقابل ابومسلم را از دست داده باشد. نیکبخت دیروز هرچه تلاش کرد دروازه استقلال را بگشاید، از مقابل دروازه طالب‌لو دست خالی برگشت .

تابلوی نتایج لیگ

پیکان قزوین 2ــ پیام مشهد صفر، گل‌ها: ایمان حیدری (21)‌ و سعید لطفی (52)‌

فـولاد خـوزسـتـان یـک ــ اسـتقلال اهواز صفر ، گل: سعید رمضانی (30)‌

مـلـوان انـزلـی 2ــ پـاس هـمـدان یـک ، گل‌ها: دسوزا (26)‌ و نزهتی (87)‌ برای ملوان/ حنیف عمران‌زاده (77)‌ برای پاس

مـقـاومـت شـهـیـد سـپـاسـی 2ــ بـرق شـیـراز یـک، گـل‌هـا: شـهرام گودرزی (58 و 60)‌ برای مقاومت/ فرید عابدی (89 - پنالتی)‌ برای برق

استقلال یک ــ پرسپولیس یک ، گل‌ها: مجتبی جباری (57)‌ برای استقلال/ مازیار زارع (93 پنالتی )‌ برای پرسپولیس

سپاهان 2 ــ راه‌آهن صفر، گل‌ها: محرم نویدکیا(17)‌ و عماد محمدرضا(61)‌

ابـومسلم یک ــ مس کرمان یک، گل‌ها: جان انگودی (70)‌ برای ابومسلم و ادینیو (72)‌ برای مس

سایپا یک ــ ذوب‌آهن صفر، گل: سیدصابر میرقربانی (42)‌

صـبـاقـم 2 ــ دامـاش گـیـلان 2، گـل‌هـا: مـحـمد نوری (4)‌ و فریدون فضلی (55)‌ برای صبا/ سیدمهدی آقازاده (71)‌ و دراگ سوییچ (86)‌ برای داماش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها