نماینده گلپایگان در موافقت با وزارت محصولی در وزارت کشور گفت: عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور، چهار محور اصلی برنامه‌های آقای محصولی است که می‌توان آنها را به عنوان گفتمان دهه چهارم انقلاب نامید.
کد خبر: ۲۱۷۰۷۳

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام ابراهیم نکونام نماینده گلپایگان که پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی صلاحیت صادق محصولی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت کشور در دفاع از وی سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر امروز در پیشگاه ملت ایران ایستاده‌ام تا در دفاع از محصولی سخن بگویم، قبل از هر چیز صلاح و مصلحت کشور را در نظر گرفته‌ام چراکه شاهد هستیم که این وزارتخانه طی دو سال اخیر با ثبات مواجه نبوده و باید با انتخاب وزیر، به این بی‌سامانی‌ها پایان دهیم.

نماینده گلپایگان با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی تاکید کرد: عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به مردم و پیشرفت و تعالی کشور، چهار محور اصلی برنامه‌های آقای محصولی است که می‌توان آنها را به عنوان گفتمان دهه چهارم انقلاب نامید و به عنوان برنامه‌های دولت به آنها نگاه کرد.

وی با اشاره به سوابق صادق محصولی در سپاه پاسداران اظهار داشت: سابقه فرماندهی نظامی در زمان جنگ و طراحی عملیات کرکوک این نوید را می‌دهد که ایشان با چشم بینا و اراده مصمم در میدان هستند.

نماینده گلپایگان همچنین با اشاره به سابقه کار استانداری، فرمانداری و همکاری با دولت توسط وزیر پیشنهادی گفت: این سابقه می‌تواند در هماهنگی کامل بین نیروها تاثیرات مثبتی داشته باشد و ایشان در دفاع از مردم یار آفتاب و باران خواهد بود.

نکونام با بیان اینکه دیدگاه‌های وزیر پیشنهادی در خصوص احزاب و گروه‌ها و رسانه‌ها کاملاً مثبت و خوب است، بیان داشت: کشور نیاز به احزاب دارد و پس از 30 سال از انقلاب وقت آن فرا رسیده که احزاب تقویت شوند.

وی ادامه داد: در بحث امنیت اجتماعی نیز ایشان معتقدند سخت‌گیری در مقولات اجتماعی و رابطه دختران و پسران دوای حل مشکل نیست.
نماینده گلپایگان با اشاره به تعامل خوب وزیر پیشنهادی با دولت تصریح کرد: با شناختی که از ایشان داریم، او را فردی آزاده دیدم که با صعه سدر در تعامل با مجلس و فراکسیون حاضر شد و علیرغم سوالات تند، به آرامی به آنها پاسخ داد.

نکونام با اشاره به سازوکار انتخابات در کشورمان طبق قانون اساسی، تاکید کرد: امکان اعمال خلاف قانون در انتخابات وجود ندارد و دیدیم که از صندوق انتخاباتی که مجری‌اش آقای بشارتی راستی بود، آقای خاتمی بیرون آمد و در انتخاباتی که مجری‌اش یک وزیر چپی بود، آقای احمدی‌نژاد انتخاب شدند.

نماینده گلپایگان با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی خیانت در امانت نخواهد کرد، ‌گفت: نمایندگان که اکنون با دولت احمدی‌نژاد مخالفت دارند از صندوق انتخاباتی بیرون آمده‌اند که وزیرش را آقای احمدی‌نژاد انتخاب کرده بود.
وی در پایان گفت: ما در کمیسیون اصل نود پرونده آقای محصولی را بررسی کردیم و هیچ مانعی برای وزارت ایشان در این پرونده وجود نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها