پلیس امیدوار است تعیین 500 هزار دلار جایزه به دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای کمک کند که طی 2 دهه حداقل 10 زن و یک مرد را در لس‌آنجلس کشته است. به گزارش آسوشیتدپرس، تمامی قربانیان سیاهپوست بودند و اجساد همگی آنان در جنوب لس‌آنجلس یا حوالی جنوب این شهر پیدا شد. به عقیده پلیس بعضی از قربانیان خودفروش بودند. 7 زن و یک مرد در یک دوره 3 ساله از اوت 1985 با یک سلاح کمری کشته شدند.
کد خبر: ۲۰۹۸۵۳

الیسیا مونیک الکساندر، آخرین قربانی شناخته شده در دور اول کشتارها بود. پورتر الکساندر آخرین بار کوچک‌ترین دختر خود یعنی الیسیا 18 ساله را غروبی در سپتامبر 1988 دید که برای خرید به مغازه نزدیک خانه‌شان رفت. 4 روز بعد پلیس خبر پیدا کردن جسد دخترشان را داد که با گلوله‌ای در سینه‌اش کشته شده بود.

پلیس گفت پس از قتل الیسیا، قاتل مدت 13 سال دست از جنایت برداشت و مامورانی که در پرونده او کار می‌کردند به جاهای دیگر منتقل یا بازنشسته شدند. قاتل در مارس 2002 با زدن و خفه کردن پرنسس برتومیوی 14ساله کارش را از سر گرفت. قتل دیگر در 2003 و تازه‌ترین آنها در ژانویه 2007 صورت گرفت که جسد گلوله خورده جانسیا پیترز 25 ساله پیدا شد.

تنها سرنخی که از قاتل موجود است این است که او سیاهپوستی بالای 30 سال است و یک فورد پینتو نارنجی رنگ دارد. این را یک قربانی که در 1988 نجات یافت، گفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها