مهر: برای اولین بار از زمان پخش مراسم اسکار از تلویزیون در دهه 1950، استودیوها می‌توانند در هشتاد و یکمین دوره این جوایز، فیلم‌های خود را هنگام پخش تلویزیونی مراسم تبلیغ کنند. هالیوود ریپورتر اعلام کرد، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از مدت‌ها قبل به خاطر پرهیز از ایجاد شائبه حمایت از استودیوها، با پخش تبلیغات تلویزیونی مراسم مخالفت می‌کرد. هیات رئیسه آکادمی، چند شب قبل و بعد از شنیدن پیشنهاد کمیته بررسی این موضوع، رای به پخش تیزرهای تلویزیونی داد، هر چند انجام این کار با محدودیت‌ فراوان همراه است. لسلی اونگر، سخنگوی آکادمی در این زمینه گفت: با معیارهای پیشنهاد شده از سوی کمیته، زمینه تجلیل بیشتر از فیلم‌ها فراهم می‌شود که هدف مراسم اسکار نیز همین است. این کار خلاقیت و هیجان مراسم را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۲۰۸۶۵۳

با این حال استودیوها برای پخش تبلیغات فیلم‌های خود با موانع بسیار روبه‌رو خواهند بود. پخش تیزر فیلم‌های نامزد شده، همین‌طور دنباله‌ها و پیش‌درآمدهای این فیلم‌ها در هیچ‌یک از بخش‌های داستانی، انیمیشن یا مستند مجاز نیست. استودیوها در عین حال، اجازه تبلیغ فیلم‌های روی پرده خود را ندارند و پخش آنونس، تنها شامل فیلم‌هایی می‌شود که هفته اول آوریل یا ماه‌های بعد به نمایش درمی‌آیند.

اختتامیه جشنواره بانکوک با فیلم جدید اسکورسیزی‌

ایسنا: جشنواره بین‌المللی فیلم بانکوک با نمایش فیلم «یک لحظه در ژوئن» به کارگردانی ناتاپونگ او ونگترین تراکول آغاز به کار کرده و با نمایش درخشش یک نور (مارتین اسکورسیزی) به کار خود پایان می‌دهد.

این رویداد سینمایی از 24 اکتبر تا اول نوامبر (5 تا 11 آبان) در تایلند برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام اسکرین دیلی، فیلم جدید اسکورسیزی با تمرکز بر فعالیت‌های آهنگسازی یک گروه مستقل پیش از این در جشنواره فیلم پوسان نیز  روی پرده رفته است. فیلم‌های مطرحی چون «سه میمون»، «والس بابشیر» و «نیا دیناتا» در میان 60 فیلم برگزیده جشنواره بانکوک به چشم می‌خورد. ضمنا جشنواره فیلم بانکوک قرار است جایزه ویژه نیلوفر آبی خود را به شیام بنگال، فیلمساز هندی مطرح اهدا کند.

بازسازی فیلم موزیکال شهرت‌

مهر: فیلم موزیکال شهرت ساخته آلن پارکر با بودجه‌ای 25‌میلیون دلاری به کارگردانی کوین تانکارون ساخته می‌شود.

فیلمنامه این فیلم از سوی و آلین براش مکنا نوشته شده است. رویترز اعلام کرد، این فیلم در استودیو مترو گلدوین مه‌یر تولید می‌شود و تاکنون حضور 9 بازیگر تازه‌کار شامل کریستی فلورز، پل لاکونو، پل مگیل، ناتوری نوتن، کی پانابیکر و... در این پروژه قطعی شده است.

مترو گلدوین مه‌یر قصد دارد این فیلم را برای اکران در 25سپتامبر 2009 آماده کند. فیلم اصلی را پارکر سال 1980 بر مبنای فیلمنامه‌ای از کریستوفر گور کارگردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها