دستور رهبر انقلاب برای تحقیق درخصوص سقوط هواپیمای سپاه

در پی سقوط یک فروند هواپیما و جان باختن جمعی از سپاهیان پاسدار ، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال کردند.
کد خبر: ۲۰۷۹۵
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشگر یحیی صفوی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حادثه مصیبت بار سقوط هواپیما که در آن جمعی از فرزندان عزیز سپاهی ام جان خود را از دست داده اند، موجب اندوه و تاثر عمیق اینجانب گشت . بی شک این عزیزان که عمر و جوانی خود را در راه خدمات دشوار به انقلاب و کشور خود مصروف می کردند، در جوار رحمت الهی و برخوردار از پاداش خداوند می باشند. ان شائالله . به خانواده ها و بازماندگان این عزیزان و به خانواده بزرگ سپاه پاسداران تسلیت می گویم و بردباری و آرامش قلبی آنان را از خداوند رحیم و کریم مسالت می کنم . لازم است به مسوولان امر دستور دهید درباره این حادثه به طور کامل تحقیق کنند و گزارش نمایند.
سیدعلی خامنه ای 1/12/81

در همین ارتباط پیامهای تسلیت جداگانه ای از سوی ریاست جمهوری ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس قوه قضاییه ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، فرمانده کل سپاه پاسداران و دیگر مقامات و نهادهای کشور صادر شد. از سوی دیگر مقامات و رهبران دیگر کشورها نیز در پیامهای تسلیت جداگانه ، این فاجعه را به ریاست جمهوری و ملت ایران تسلیت گفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها