سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های کشور

اگر در بازی رفت مرحله پلی آف ذوب آهن - صنام در اصفهان ، ایمان زندی یک تنه میدان داری می کرد ، در تهران حریف پرستاره با کمک سعید تابش نیا ، صمد نیکخواه
کد خبر: ۲۰۷۷۱
و بهرامی توانست از قهرمان 7ساله ایران انتقام بگیرد. برای این بازی حساس سعید تابش نیا به تنهایی 25امتیاز کسب کرد، پرتاب های 3امتیازی او در لحظات حساس تیم صنامی ها را نجات داد و صمد نیکخواه هم که در طول بازی مهار نشدنی نشان می داد، با کسب 21امتیاز در پیروزی تیمش نقش موثری داشت . برای این بازی سخت صنامی ها لشکری از سربازان حامی را به ورزشگاه ریختند تا پس از مدتها فضای سرد ورزشگاه آزادی ، گرمای وجود تماشاچیان را احساس کرده باشد. برای ذوب آهنی ها که بازی جلوی تماشاچی کار سختی نبود، تنها چیزی که مشکل ایجاد کرده بود، هیجان حاکم بر این بازی حساس بود. شاید اگر اوگی بتروویچ و میچ که به همراه ایمان زندی در اصفهان کولاک کرده بودند، شب گذشته از پرتاب هایشان بیشتر نتیجه می گرفتند، این دیدار می توانست نتیجه دیگری داشته باشد. در ذوب آهن هرچند با 24امتیاز، ایمان زندی با 17امتیاز و بابک نظافت با 15امتیاز و مهدی دوانی زاده با 11امتیاز روان تر از بقیه کار می کردند، اما نتوانستند کار را در تهران تمام کنند تا سرانجام بازی به جنگ سوم دو تیم در اصفهان کشیده شود؛ جایی که ذوب آهن از حمایت تماشاچیان بیشتری برخوردار است . این دیدار در نهایت 90بر 86به پایان رسید.
ایران نارا یک پای فینال
هیچ کس باور نمی کرد که پیکان بدون پویا تاجیک اینقدر تیم مشکل داری باشد، اما وقتی که پویا از روی نیمکت به تماشای چنین بازی حساسی نشست ، همه فهمیدند که او کلیدی ترین مرد غایب زمین است . در این دیدار که هر دو تیم در گل زدن مشکل داشتند، محمدرضا اسلامی در تیم پیکان و آرش نجفی در ایران نارا تلاش زیادی کردند. به عبارت بهتر رسیدن ایران نارا به فینال را باید در لحظات پایانی به حساب آرش نجفی نوشت که با چند پرتاب 3امتیازی خود در دقایق پایانی نتیجه عقب مانده را به پیروزی 57بر 60تبدیل کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها