مهر: عضو هیات رئیسه مجلس از ارائه و بررسی پیشنهاد اصلاحیه ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری به صورت طرح یک فوریتی در صحن علنی مجلس در هفته پیش رو خبر داد. محمدرضا میرتاج‌الدینی افزود: طرح مربوط به پیشنهاد اصلاح این قانون روز پنجشنبه تکمیل شد و قرار است امروز (روز جمعه)‌ آخرین بررسی‌ها از سوی اداره قوانین مجلس به عمل آید.
کد خبر: ۲۰۲۳۲۶

رئیس جمهور، دوم مهر در سازمان ملل سخنرانی می‌کند

فارس: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به آمریکا می‌رود تا سه‌شنبه دوم مهر در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی کند. این خبر را سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد.

احمدی نژاد: حمایت از ملت مظلوم فلسطین وظیفه اسلامی و انسانی است

فارس: رئیس‌جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه اسلامی و انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد با برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها از فلسطین و جهان، ملت‌ها جشن پیروزی برگزار کنند. محمود احمدی‌نژاد در مکالمه تلفنی با اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر دولت مردمی فلسطین ابراز امیدواری کرد، با برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها از فلسطین و جهان، ملت‌ها جشن پیروزی برگزار کنند.

وزیر خارجه انگلیس به تهران می‌آید

ایرنا: معاون اروپای وزارت امور خارجه در یک کنفرانس خبری در لندن با اعلام سفر دیوید میلیبند به ایران گفت: زمان دقیق سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران از طریق کانال‌های دیپلماتیک نهایی می‌شود.

مهدی صفری، معاون اروپای وزارت امور خارجه در پایان سفر 3 روزه خود به انگلیس همچنین به دیدارهای خود با مقامات این کشور اشاره کرد و افزود: مذاکرات خوبی با دیوید میلیبند وزیر خارجه، جک‌استراو وزیر دادگستری، سایمون مکدونالد مشاور سیاست خارجی نخست‌وزیر، معاون وزیر کشور و همچنین رئیس کمیسیون امور خارجی پارلمان انگلیس داشتم.وی با یادآوری دیدار خود با وزیر خارجه انگلیس گفت که در این دیدار از دیوید میلیبند برای سفر به ایران دعوت کرده و او نیز این دعوت را پذیرفته است.

افشای جاسوسی آیپک‌ از کاخ سفید علیه ایران

واحد مرکزی خبر: انتشار بیش از یکهزار سند طبقه‌‌بندی شده در آمریکا، جزییات فعالیت‌های آیپک (لابی صهیونیست‌ها)‌ در این کشور و جاسوسی از رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در ضدیت با ایران را فاش کرد.

موسسه تحقیقات سیاسی خاورمیانه در تحلیلی با اشاره به انتشار کتاب جدید خطوط دفاعی آمریکا، نبرد وزارت دادگستری امریکا با لابی اسرائیل به عنوان عوامل جاسوسی یک کشور خارجی و افشای این اسناد که براساس قانون آزادی اطلاعات در آمریکا صورت گرفته است، نوشت: این مدارک جزئیات فعالیت‌های جاسوسی بنیانگذاران آیپک و درگیری آنها با مقامات مجری قانون در آمریکا را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها