با تائید رهبر انقلاب و حکم رئیس جمهور؛

حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شد

اواخر پاییز صورت می‌گیرد

ایجاد بانک اطلاعات فرهنگی مؤسسات آستان قدس رضوی

معاون دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی از ایجاد بانک اطلاعات فرهنگی برای بهره‌برداری مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۷۶۸

سعیدی، دسترسی به اطلاعات فرهنگی موجود در مجموعه‌های علمی کشور و جهان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه آستان قدس رضوی را از اهداف ایجاد این بانک اطلاعاتی دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که بر یافته‌های علمی و پژوهشی مبتنی است، نیازمند استفاده از این بانک اطلاعاتی است که می‌تواند در قالب کتاب، نشریات، مجلات و... در اختیار دست‌اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.

سعیدی با اشاره به رسالت دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، یکی از وظایف این نهاد سیاستگذار را ایجاد این بانک اطلاعات فرهنگی برای مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در زمینه‌های مورد نیاز دانست.

معاون دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، همچنین از دسترسی مجموعه‌های فرهنگی خارج از مجموعه آستان قدس در مراحل بعدی این طرح خبر داد.

وی در پایان با اشاره به این‌که علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات مربوط به بانک اطلاعات باید فرآیند استفاده از آن نیز طراحی شود، اظهار امیدواری کرد که ظرف 6 ماه آینده، این بانک اطلاعات به بهره‌برداری برسد.

مشهد ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها