گروه بین‌الملل: اداره مدیریت زندان‌های رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد تبادل اسرا با حزب‌الله لبنان فردا چهارشنبه انجام می‌شود. به گزارش شبکه خبری الجزیره، در چارچوب توافق لبنانی‌ها و رژیم‌صهیونیستی دو سرباز اسرائیلی با پنج تن از اسرای لبنانی مبادله می‌شوند ، اگرچه در بیانیه صهیونیست‌ها به محل انجام این مبادله اشاره نشده است.
کد خبر: ۱۸۸۸۱۵
در همین حال، مراسم متعددی در شهرک مرزی عرمون از سوی حزب دموکرات لبنان به ریاست طلال ارسلان و مراسم دیگری در زادگاه سمیر قنطار برای اسیران لبنانی برگزار خواهد شد. قنطار در مرحله نخست وارد ضاحیه واقع در جنوب بیروت، پایتخت لبنان خواهد شد.

گفته می‌شود ‌عملیات تبادل اسرا میان حزب‌الله لبنان و اسرائیل ساعت 9 صبح فردا در منطقه مرزی لبنان و فلسطین در الناقوره با نظارت سازمان ملل و فرستاده بان کی‌مون، دبیر کل این سازمان صورت می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان نیز در مراسمی با حضور گسترده‌ مردم که به مناسبت استقبال از اسرا عصر فردا در ضاحیه برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

حزب‌الله نیز در مقابل تحویل گرفتن اسیرانش، دو سرباز اسرائیلی را به همراه اجساد چند تن از سربازان صهیونیست کشته شده در جنگ 31 روزه تابستان 2006 به مقامات سازمان ملل تحویل خواهد داد.  از اسیران لبنانی در سه مرحله استقبال می‌شود؛ نخست مراسم استقبالی که تنها از سوی اعضای مقاومت در ناقوره صورت می‌گیرد، مرحله دوم در فرودگاه رفیق حریری است و مرحله سوم در ضاحیه خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها