گروه ورزش: خبر ناراحت‌کننده برای کاروان المپیکی ایران؛ مهدی کامرانی، بازیکن گارد راس تیم ملی بسکتبال در آستانه المپیک دچار مصدومیت شد. پیش از این بهزاد خداداد هم به دلیل مصدومیت و شکست در مبارزه انتخابی شانس المپیکی شدن را از دست داده بود، اما کامرانی اگر المپیک را از دست بدهد به‌مراتب بدشانس‌تر از خداداد خواهد بود، چراکه سهمیه را از ماه‌ها پیش در جیب خود داشت.
کد خبر: ۱۸۸۴۴۴
تیم ملی بسکتبال کشورمان، جمعه شب پس از 6 بازی تدارکاتی در کرواسی و اسلوونی به تهران بازگشت. حاصل این اردوی خارجی برای بسکتبال ایران 5 شکست، یک پیروزی و البته یک مصدوم بود. کامرانی که چند سال پیش از ناحیه‌ مچ پای راست آسیب دیده بود، در تورنمنت اسلوونی و در بازی مقابل نیوزیلند، از ناحیه قوزک پا دوباره دچار مصدومیت شد و شانس المپیکی شدن را از دست داد. البته این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما اگر بدانید مهدی کامرانی الان در چه وضعیتی قرار دارد خودتان درباره او قضاوت خواهید کرد. دیروز پس از آن‌که تلفن خاموش کامرانی پاسخ ما را نداد، با یکی از دوستان نزدیکش تماس گرفتیم که او در مورد آخرین وضعیت گارد راس با تجربه تیم ملی گفت: خود کامرانی باور ندارد که شاید المپیک را از دست بدهد. به همین خاطر امید زیادی به بهبود دارد، اما فعلا پایش را گچ گرفته و به گفته پزشکان، یک ماه دیگر باید گچ پایش را باز کند!

این درحالی است که کمتر از یک ماه دیگر تا نخستین بازی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های المپیک مانده است. قرار بود پزشک تیم ملی، شب گذشته آخرین بررسی‌ها را درباره بازیکن باسابقه تیم ملی بسکتبال انجام دهد و نظر نهایی‌اش را اعلام کند. در همین ارتباط، شب گذشته محمود مشحون رئیس فدراسیون، نوربخش سرپرست تیم ملی و ترومن سرمربی تیم ملی در نشستی به بررسی مشکل پیش آمده پرداختند و درباره‌ بازیکن جانشین کامرانی تصمیم‌گیری کردند.

اگر قرار باشد مهدی کامرانی از کاروان تیم ملی بسکتبال خارج شود، جواد داوری شانس اول جانشینی این بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود. داوری که بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام است، در قیاس با امیر امینی و آرن داوودی که آنها هم در پست گارد راس بازی می‌کنند، از تجربه و کسوت بیشتری برخوردار است. البته یک احتمال هم وجود دارد و آن این‌که کامرانی تحت هر شرایطی به‌واسطه کسوتش همراه تیم ملی به المپیک برود که در این صورت، نام یکی از 3 گارد راس دیگر حاضر در اردو از فهرست نهایی خط خواهد خورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها