رئیس دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت:من شخصاً طرفدار سیاست واشنگتن در مورد تعلیق کامل غنی سازی به عنوان پیش نیاز آغاز مذاکرات هستم، اما این سیاست موثر نبوده است.
کد خبر: ۱۸۷۸۹۶

به گزارش خبرگزاری فارس، رادیو آمریکا دیشب به نقل از هاوارد برمن رئیس دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد:‌به نظرم حرکت مثبتی است من شخصا طرفدار سیاست واشنگتن در مورد تعلیق کامل غنی سازی به عنوان پیش نیاز آغاز مذاکرات هستم اما این سیاست موثر نبوده است، حال اگر خط مشی جدید آمریکا پاسخ مناسب تهران را به همراه داشته باشد من نیز از سیاست جدید آمریکا حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به رزمایش اخیر سپاه پاسداران گفت:‌من فکر می کنم جمهوری اسلامی ایران می خواست به دنیا نشان دهد آمادگی دفاع از خود را دارد. دو طرف مدتهاست در مورد احتمال برخوردهای نظامی سخن می گویند و من فکر می کنم این آزمایش، تلاش تهران برای ایجاد نگرانی روانی برای طرف مقابل است .

رادیو آمریکا تاکید کرده است کوتاه سخن اینکه باید کوشش های خود را معطوف به تلاش هایی کنیم که دور باطل و در حال گسترش تهدید و ضد تهدید و ترس و وحشت متقابل ناشی از آن را کاملا متوقف کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها