زنان جوان برای پیشگیری از سرطان سینه حبوبات بخورند

گروه سلامت: خوردن حبوبات با نان می‌تواند از بروز سرطان سینه در زنان جوان جلوگیری کند. دانشمندان پس از انجام تحقیقات 7 ساله بر روی 35 هزار زن به این نتیجه علمی دست یافتند. بررسی‌ها نشان داده که زنان بیشتر پروتئین مصرف می‌کنند و مواد غذایی فیبردار در برنامه غذایی آنان جایگاه مهمی ندارد.
کد خبر: ۱۸۳۹۴۹
پروفسور ژانت کید، استاد دانشگاه لیدز انگلیس، در این‌باره اظهار می‌کند: پس از تحقیقات دریافتیم که مصرف حبوبات در زنان مسن تاثیر چندانی ندارد، اما در زنانی که هنوز یائسه نشده‌اند عامل مهمی در جلوگیری از بروز سرطان سینه است. وی می‌افزاید: لازم است زنان جوان در برنامه غذایی‌ خود بویژه در وعده صبحانه، مصرف مواد‌غذایی فیبردار از قبیل نان، حبوبات، سبزیجات و ماکارونی را بگنجانند. از دیگر یافته‌های این تحقیقات این است که بروز سرطان سینه در زمان پیش از شروع یائسگی زنان شایع‌تر است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها