یک تحقیق جدید نشان می دهد که تلفن همراه در هتلهای انگلیس جایگزین ساعت زنگدار شده و بیش از یک سوم مسافران برای بیدار شدن از خواب از گوشی استفاده می کنند. این تحقیق که توسط شرکت هتل های زنجیره ای "تراول آدج" صورت گرفته نشان می دهد که 36 درصد پاسخ دهندگان کاملاً ساعت های خود را کنار گذاشته و از تلفن همراه استفاده می کنند، و 71 درصد نیز فکر می کنند ساعت زنگدار کاملاً از رده خارج شده است.
کد خبر: ۱۷۹۳۴۵

 این تحقیق که روی 3 هزار نفر درمورد روش های بیدار شدن از خواب انجام گرفته، همچنین نشان می دهد، 17 درصد افراد از ساعت زیستی و طبیعی بدن خود برای بیدار شدن استفاده می کنند، 7 درصد برای بیدار شدن روی شخص دیگر(اعضای خانواده و دوستان) حساب می کنند، ویک درصد نیز با صدای موسیقی محبوب خود از دستگاه آیپاد از خواب بیدار می شوند.

"لی مک کارون" مدیر بخش خواب هتلهای "تراول آدج" می گوید: ما پیش از این با درخواست های بسیاری برای ساعت زنگدار و بیدار کردن افراد توسط تماس با شماره داخلی اتاق ها روبرو بودیم. اما اکنون اغلب افراد برای بیدار شدن فقط به تلفن همراه خود بسنده می کنند.

کریستین دیور هم گوشی ساخت

اولین گوشی لوکس "کریستین دیور" طراح مد فرانسوی، بزودی در دسترس کاربران تلفن همراه قرار می گیرد.
طراح فرانسوی این تلفن همراه را با همکاری شرکت ModeLabs که گوشی های خاص و گرانقیمت می سازد ، تولید کرده است.

گوشی کریستین دیور که تاشو و صفحه نمایش داخلی آن لمسی است، دارای  یک دوربین عکاسی است که هنوز مشخص نیست چند مگاپیکسلی است. طراحی قاب این گوشی به شکل هندسی است که حالت درخشانی به گوشی می دهد. قیمت این گوشی بین سه هزار و 500 تا پنج هزار دلار است که به تعداد الماس ها و تزییناتی که در قاب این گوشی کار شده بستگی دارد.

روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که گوشی دیور برای کاربران ثروتمند بازار تلفن همراه روسیه و چین طراحی شده است اما همه کاربران از سراسر دنیا که قدرت خرید چنین گوشی را دارند می توانند آن را خریداری کنند.
جزییات فنی این گوشی هنوز مشخص نیست با این حال صفحه نمایش این گوشی لمسی است که نشان می دهد این گوشی از ویژگی‌های پیشرفته ای چون شبکه نسل سوم ، حافظه داخلی زیاد و واسط کاربری ساده برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها