گروه شهرستان‌ها: مدیرکل بهزیستی مازندران از راه‌اندازی پناهگاه معتادان خیابانی در شهر‌های مازندران خبر داد. به گزارش فارس، اسماعیل محمد‌زاده در جلسه کارگروه اجتماعی مازندران اظهار کرد: با ایجاد این پناهگاه، معتادان و متکدیان خیابانی شب‌ها در این پناهگاه‌ها استراحت می‌کنند. وی اظهار کرد: 100 طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امسال توسط بهزیستی مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۲۱۸
محمد‌زاده از ایجاد 40 گروه همیار برای توانمند‌سازی زنان سرپرست در استان مازندران خبر داد و با بیان این‌که هزار زن سرپرست خانوار و سالمند روستایی و عشایر استان تحت پوشش این اداره کل هستند، یادآور شد: پارسال 450 نفر از مددجویان تحت پوشش، از مشاوره‌های درمانی کلینیک‌های درمانی استان خدمات گرفتند.  وی با بیان این‌که تاکنون برای 40 هزار مددجوی استان برگه سهام عدالت صادر شده، از بهره‌مند شدن 40 هزار مددجوی جدید از سهام عدالت طی سال جاری در استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به این‌که امسال 5 هزار و 450 خانوار حوزه اجتماعی پشت نوبتی، از خدمات بهزیستی بهره‌مند خواهند شد از احداث دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی مازندران به منظور افزایش بار علمی مددجویان در استان خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها