طی هفته های گذشته در رابطه با چگونگی نصب برنامه های جانبی روی تلفن همراه نکاتی را توضیح دادیم که از هفته گذشته در ادامه نکات آموزشی به کرک‌کردن برنامه ها اشاره کردیم. امروز می خواهیم دو روش دیگر از کرک کردن برنامه ها و استفاده آن ها روی تلفن همراه را برای شما بازگو کنیم.
کد خبر: ۱۷۳۰۶۸

App:  در این روش برای نصب برنامه جانبی موبایل دو فایل SIS و APP خواهید داشت. روش کار به این صورت است که ابتدا فایل SIS را روی موبایل خود نصب کنید و سپس از طریق برنامه مدیریت فایل Fileman یا قراردادن کارت حافظه در کارت خوان، فایل APP را در شاخه ای که برنامه نصب شده کپی نمایید.

 E:\System\‌apps\‌appname 

پس از کپی کردن به شما هشدار داده می شود که چنین فایلی با این نام در این قسمت وجود دارد، آیا مایل به جایگزین کردن فایل جدید هستید؟ گزینه Yes را انتخاب کنید. با این کار قفل برنامه شکسته می شود و شما می توانید به راحتی از برنامه استفاده کنید.

Patch: در این حالت شما دو فایل با پسوند SIS خواهید داشت، هر دو را به گوشی انتقال دهید. ابتدا فایل اصلی و سپسPatch  را نصب کنید. بعد از نصب Patch قفل برنامه شکسته خواهد شد. در این حالت ممکن است نیاز باشد که گوشی را Restart  کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها