خوردن 8 گل نوبرانه در تهران و اهواز

شکست سنگین‌ استقلا‌ل و پرسپولیس؛ بهت هواداران‌

گروه ورزش: هفته بیست و هفتم لیگ برتر پر بود از نتایج عجیب و غیرقابل پیش‌بینی. دیروز استقلال ناباورانه در ورزشگاه آزادی 4 گل از پگاه ته جدولی خورد، مس با امیر قلعه‌نویی در کرمان مغلوب صباباتری شد، پاس همدان در دقایق پایانی بازی 2 بر یک باخته را 3 بر 2 از پیکان متحول شده برد و در نهایت پرسپولیس هم در اهواز طعم باخت دیگری را چشید تا تقریبا همه چیز به کام سپاهان و صباباتری رقم بخورد. عجیب‌ترین نتیجه هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال دیروز در ورزشگاه آزادی رقم خورد و استقلال میزبان با حساب 4 بر یک مغلوب تیم رده هفدهمی پگاه گیلان شد.
کد خبر: ۱۶۸۱۷۰

در نیمه نخست برخلاف جریان بازی، این پگاه بود که روی کرنری از جناح راست به گل رسید. این گل به خودی را مجتبی جباری وارد دروازه استقلال کرد. جباری تلاش فراوانی برای جبران این اشتباه کرد و در طول 2 نیمه 3 بار توپ را به دیرک دروازه حریف کوبید ولی استقلال تنها در دقیقه 51 و از روی نقطه پنالتی صاحب گل شد. در حالی که پگاه روی ضعف مشهود دفاع استقلال از ضدحمله خود نهایت بهره را برد و از هر 3 موقعیت گل دیگرش، صاحب 3‌گل در دقایق 48 و 60 (توسط سیدافشین چاوشی)‌ و 87 (توسط محمدرضا مهدوی)‌ شد.

پگاه با وجود 6 امتیازی که طی 6 روز گذشته به دست آورد با 28 امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول باقی ماند.

شعار علیه کریمی و حجازی‌

تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی، که اغلب هوادار استقلال بودند، دیروز و به دنبال رقم خوردن نتیجه عجیب بازی به شعار دادن علیه فیروز کریمی (سرمربی)‌ و ناصر حجازی (مدیر فنی)‌ و تشویق امیر قلعه‌نویی (سرمربی اسبق استقلال)‌ پرداختند.

پیروز قربانی که مدت‌ها به دلیل تنبیه انضباطی از ترکیب استقلال دور بود، دیروز به دلیل محرومیت منتظری و کوشکی بناچار در ترکیب استقلال قرار گرفت.

در ابتدای بازی، تماشاگران با تشویق قربانی، استقبال گرمی از او کردند، ولی در پایان هواداران او را روی گل‌های دریافتی به کم‌کاری متهم و به قربانی اعتراض کردند.

به گزارش فارس، همچنین در پایان این بازی هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی، به دلیل عملکرد ضعیف محکوم شدند.

دست‌نشان: فکر نمی‌‌کردیم استقلال را این‌طور ببریم‌

نادر دست‌نشان، سرمربی پگاه در پایان بازی با استقلال گفت: اصلا انتظار چنین بردی نداشتم. ما فقط راه‌های نفوذ حریف را با شناخت کاملمان بستیم و از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کردیم. بازیکنان ما مزد تلاش و حمیت خود را گرفتند و افتخاری برای گیلان آفریدند. وقتی جناحین دفاعی حریف را آسیب‌پذیر پیدا کردیم، بهترین دفاع را در حمله دیدیم و به تعویض‌های تهاجمی دست زدیم.

چاووشی: فقط همین 3 گل را زده‌ام‌

سیدافشین چاووشی، بازیکن برتر میدان پگاه  استقلال که ضمن زدن 2 گل، پاس گل چهارم پگاه را هم مهیا کرد، در پایان بازی‌ گفت: فکر نمی‌کردم چنین پیروزی به دست آوریم. در طول این فصل، فقط همین گل امروز را زده‌ام.
(گل نخست بازی که با پرواز مشترک چاووشی و جباری همراه بود، به نام جباری  گل به خودی  ثبت شد، اما چاووشی خود را 3 گله عنوان کرد.)

پرسپولیس مثل استقلال‌

آبی‌ها زیاد هم نباید احساس سرافکندگی کنند، چرا که پرسپولیس هم دیروز سنگین‌ترین شکست فصلش را تجربه کرد تا بحرانی‌ترین روز تاریخ استقلال و پرسپولیس با 2 باخت مفتضحانه 4 بر یک رقم بخورد.

شاگردان قطبی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل فقط در زمین راه رفتند و بدون توجه به برنامه‌های تاکتیکی‌شان (البته اگر برنامه‌ای داشتند)‌ فقط شاهد به لرزه درآمدن تور دروازه‌شان بودند تا ادعای مجید جلالی که طی ماه‌های گذشته بارها گفته بود این پرسپولیس قهرمان نمی‌شود، بیشتر رنگ واقعیت به خود بگیرد.

دیروز استقلال و پرسپولیس با بازی‌های ضعیف‌شان فقط روی همدیگر را سفید کردند تا مشخص شود بحران‌های مدیریتی و مسائل حاشیه‌ای در این 2 تیم پرطرفدار بیداد می‌کند.

نتایج کامل بازی‌های دیروز

مس کرمان صفر - صباباتری یک‌

گل: فریدون فضلی (31)

ذوب آهن 2 -  ابومسلم یک

گل‌ها: اسماعیل فرهادی (67) و محمدرضا خلعتبری (90) برای ذوب‌آهن و سید محمد حسینی (61) برای ابومسلم‌
پاس همدان 3  پیکان 2

گل‌ها: امیر ابوچا (24 و 94) و محمد علوی (88، پنالتی) برای پاس و مرتضی عزیز محمدی (24) و ابراهیم توره (48) برای پیکان‌

شیرین فراز 2 - برق شیراز 2

گل‌ها: احمد احمد پوری و محمد باقر زعفرانی برای شیرین فراز و محمد منصور شکرون (2 گل) برای برق شیراز
استقلال یک  پگاه گیلان 4

گل‌ها: مجتبی جباری (40، گل به خودی)، رضا چاووشی (47 و 60) و محمدرضا مهدوی (87) برای پگاه و آرش
برهانی (51،‌ پنالتی) برای استقلال‌

 مقاومت سپاسی صفر-  راه‌آهن یک‌

گل : هادی اصغری (85)

استقلال اهواز 4 - پرسپولیس یک‌

گل‌ها: روح‌الله بیگدلی(40)،  مصطفی بیژنی (48)، رضا طاهری (65)و محمد فعال (90) برای استقلال و فرزاد
آشوبی (93) برای پرسپولیس

فردا با انجام 2 بازی، پرونده هفته بیست و هفتم بسته خواهد شد و طبق برنامه ملوان در انزلی به مصاف سپاهان می‌رود و سایپا نیز در کرج میزبان صنعت‌نفت آبادان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها