وزیر جهاد کشاورزی:

عرضه گوشت و مرغ ارزان در تعطیلات نوروز ادامه دارد

گروه اقتصاد: وزیر جهاد کشاورزی از تداوم عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز ارزان‌قیمت در مراکز عرضه این محصولات بویژه میادین میوه و تره‌بار در ایام تعطیل عید نوروز خبر داد. محمدرضا اسکندری در گفتگو با ایرنا افزود: به منظور تامین نیازهای هموطنان به گوشت، روز شنبه گذشته یکهزار و 655 تن گوشت مرغ گرم و منجمد فقط در تهران توزیع شد که این میزان بیش از 2 برابر نیاز مصرف استان تهران بود.
کد خبر: ۱۶۵۳۸۱
وی قیمت عرضه هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام به واحدهای توزیعی را 15 هزار ریال و قیمت عرضه این محصول به مصرف‌کنندگان را 16 هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: هر‌کیلوگرم گوشت مرغ گرم نیز در 12 میدان اصلی میوه و تره‌بار در تهران به قیمت 19 هزار و 500 ریال عرضه می‌شود. به گفته اسکندری، شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی آماده است هر میزان گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله گرم مورد نیاز بازار را با قیمت‌های مصوب در اختیار واحدهای توزیعی قرار دهد.

وی افزود: به منظور پاسخگویی به درخواست‌های متقاضیان، در تمام ساعات شبانه روز (حتی ایام تعطیل) سردخانه‌های ملکی شرکت پشتیبانی امور دام باز است و هماهنگی لازم با سردخانه‌های بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد برای خدمات‌رسانی دست‌کم در 2 شیفت کاری به عمل آمده است.

وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله گرم را به صورت مخلوط 56 هزار ریال اعلام و تصریح کرد: در صورت عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز به قیمتی بالاتر از قیمت‌های مصوب توسط واحدهای توزیعی با متخلفان برخورد خواهد شد.

اسکندری به مصرف‌کنندگان اطمینان داد که عرضه این محصولات در روزهای تعطیل عید نوروز و طول فروردین 87 تا متعادل شدن قیمت آنها در بازار تداوم یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها